איך אפשר לקבל ספריית משחקים לאקסבוקס שכוללת בתוכה מעל 400 משחקים, במחיר עלות נמוכה ממנת פלאפל!? - EXON - גיימינג ותוכנות

הייתם רוצים לקבל גישה למשחקי אקסבוקס הפופולריים ביותר לקונסולה - במחיר עלות כמו מנת פלאפל?

גישה ל-Sniper Elite 5, Minecraft, Forza Horizon 5, HITMAN 3, Mortal Kombat 11, Microsoft Flight Simulator ועוד הרבה משחקים פופולריים שמחכים לכם להורדה ישירות מהספרייה של ה-Game Pass!

בשביל לקבל את כל הטוב הזה, כל מה שצריך לעשות זה להוסיף לחשבון האקסבוקס שלכם את מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate. המנוי Xbox Game Pass Ultimate נמכר בקונסולה במחיר של 40 שקלים למשך חודש אחד שבו תהייה לכם גישה, בעוד שבאתר שלנו תוכלו לרכוש את אותו המנוי במחיר של 35 שקלים לחודש!

מה בדיוק מקבלים במסגרת המנוי של Xbox Game Pass Ultimate ולמה הוא כל כך משתלם?

המנוי Xbox Game Pass Ultimate הוא בעצם המנוי שמציע את כל המגוון אפשרויות הקיים שיש בקונסולות של מיקרוסופט. המנוי נותן גישה מלאה ל-2 אפשרויות עיקריות שבגללן הוא נחשב לאחד המנוים הכי נפוצים בשוק: גישה מלאה לתוך ספריית משחקים שמכילה בתוכה מעל 400 משחקים ממגוון אינסופי של קטגוריות, וגם גישה מלאה לאפשרות משחק מרובה משתתפים וחיבור לאונליין בשביל לשחק עם שחקנים אחרים ברשת.

מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate נמכר לפרקי זמן שונים, ואי אפשר לרכוש אותו לכל החיים, אלא ניתן לבצע רכישה מחודשת לאחר תוקפו. 

באתר שלנו, המגוון אפשרויות של פרקי הזמן שבהם תוכלו לרכוש את מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate הוא גדול יותר מאשר מה שמוצע בחנות של האקסבוקס. לצורך ההבנה המלאה, שימו לב:

באתר שלנו, תוכלו לרכוש את מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate בפרקי הזמן הבאים:

רכישה למשך 14 ימים (נחשב בתור "מנוי ניסיון) - 25 שקלים.

רכישה למשך 30 ימים - 35 שקלים.

רכישה למשך 90 ימים (3 חודשים) - 99 שקלים.

רכישה למשך 180 ימים (6 חודשים) - 189 שקלים.

ושימו לב לאפשרות המשתלמת ביותר!

רכישה למשך 365 ימים (שנה שלמה) - 349 שקלים. - שימו לב! ללקוחות אשר יבצעו רכישה של המנוי למשך שנה, מקבלים הטבה מיוחדת מאיתנו שבה יתווסף להם לחשבון עוד 30 ימים - על חשבוננו! (כלומר, הלקוח יישלם מחיר למשך שנה, ובפועל ייקבל את המנוי למשך שנה וחודש!)

והנה מה שמוצע לכם בחנות של האקסבוקס, במידה ואתם מעוניינים לרכוש את המנוי דרכם:

רכישה של המנוי למשך חודש - תשלמו 40 שקלים. 

רכישה של המנוי למשך שנה - תשלמו כמעט 660 שקלים (!)

כמובן שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה לצאת "פראייר", וכמובן שכולנו כאן רואים את ההבדל במחירים. מעבר לכך, אולי המידע הכי חשוב שכדאי לנו לספר לכם: המנוי Xbox Game Pass Ultimate שאתם תרכשו דרך החנות של מייקרוסופט הוא אותו המנוי ב-ד-י-ו-ק במידה ותרכשו אותו דרך החנות הרשמית שלנו!

האם מקבלים דברים נוספים מעבר למה שציינו במסגרת מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate?

התשובה היא - כן!

במסגרת מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate, אתם מקבלים בתוך המנוי את האפשרויות הבאות:

  • חברות מלאה במנוי של EA Play!

  • במסגרת המנוי של Xbox Game Pass Ultimate, אתם מצורפים באופן אוטומטי למנוי של EA Play, מנוי אשר מאפשר לכם גישה מלאה לכל המשחקים הפופולריים של חברת EA - אשר מחליטה בעצמה אילו משחקים משויכים למנוי EA Play. 

    למי שאינו מכיר את חברת EA (אחת מחברות הגיימינג הגדולה ביותר בעולם, ויש שיגידו הגדולה ביותר), הנה רשימה של המשחקים שנמצאים כיום תחת המנוי של EA Play ומצורפים באופן אוטומטי למנוי ה-Xbox Game Pass Ultiamte, שימו לב: Need for Speed, NFL22, NHL22, FIFA21, F1, Dirt5, UFC4, Star Wars Jedi: Fallen Order - ועוד!

  • הוזלות ומבצעים מיוחדים בחנות של אקסבוקס - רק בגלל שיש לכם את המנוי!
  •  

    בזכות שרכשתם את מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate לתוך החשבון אקסבוקס שלכם, אתם תראו באופן אוטומטי מבצעים והנחות מיוחדות שמוצעים רק למשתמשים שבבעולתם יש מנוי Xbox Game Pass Ultimate - בתוך החנות של הקונסולה!

    ההנחות והמבצעים יהיו רלוונטים אך ורק לרכישות דרך הקונסולה עצמה, ורק למשחקים מסוימים שהם נבחרים ע"י חברת מייקרוסופט עצמה - הבעלים והמפתחים של המנוי והקונסולה.

    לסיכום, למה אתם מחכים!?

    אם עוד לא הצטרפתם למנוי הפופולרי ביותר בקונסולות ה-Xbox, הגיע הזמן שלכם להצטרף ולהנות מכל האפשרויות שהקונסולה יכולה להציע לכם!

    באמצעות רכישה של המנוי בחנות של EXON, תוכלו אתם לקבוע לכמה זמן אתם רוצים את המנוי.

    נוסף על כך, תוכלו לרכוש את אחד מהמנויים הבסיסיים (14 ימים או חודש), לשלם מחיר התחלתי, ולבדוק האם המנוי מתאים לצרכים שלכם בקונסולה. 

    מידע נוסף ושאלות לגבי המנוי - מוזמנים לשאול אותנו בשירות הלקוחות שלנו בצ'אט באתר, אנחנו זמינים עבורכם!