אופיס או ווינדוס מאיביי בפחות מ-₪50? הסיכונים האפשריים ברכישת מוצרי Office & Windows דרך החנות של eBay - EXON - גיימינג ותוכנות

אופיס או ווינדוס מאיביי בפחות מ-50₪? אתם נתונים לסיכון!

היום בשנת 2021, ניתן לומר בפה מלא שהחנויות הדיגיטליות של eBay, Amazon, Alibaba, AliExpress וכ'ו, השתלטו על שוק המכירות בכל רחבי העולם. משלל מוצרי מטבח, לסלון, לבית, ועד למוצרי אופנה, אלקטרוניקה, גינון, אביזרי שטח – החנויות האלו מציעות מגוון אינסופי של מוצרים במחירים זולים ומגוונים. זמני האספקה של החנויות האלו תלוי בספק אשר ממנו אנחנו רוכשים את המוצרים, והמחיר גם הוא משתנה מספק לספק.

עם כלל המוצרים הפיזיים שנמכרים ברשתות ענק האלו, בשנים האחרונות גם המוצרים הדיגיטליים תפסו חלק נכבד מרשימת המוצרים שניתן למצוא היום בחנויות כמו eBay. בעיקר, ניתן לראות עלייה משמעותית במוצרי ה-Office וה-Windows שנמכרים בקודים דיגיטליים, במחירים זולים משמעותית מהמחירים המקובלים בשוק התוכנות. איך ייתכן שמחירי ה-Office ו-Windows שנמכרים ב-eBay זולים בעשרות ואף לעיתים במאות אחוזים מהמחירים שמוצגים בשוק? האם המוצרים האלה חוקיים ורשמיים? יש סכנות ברכישה דרך פלטפורמת eBay והדומות אליה? – על כלל השאלות המרכזיות האלו, נענה לכן בהמשך הכתבה.

  • השאלה המרכזית – האם המוצרים האלו חוקיים ורשמיים, המגיעים מהספקים של Microsoft?

ובכן, אנחנו לא מעוניינים להכתים את כל הספקים שיש היום ב-eBay ולקבוע בנחרצות שהמוצרים שנמכרים ב-eBay הם "לא חוקיים", אך אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שיש לא מעט ספקים אשר מוכרים מוצרי Office וגם מוצרי Windows לא חוקיים. כלומר, במילים אחרות – אתם עלולים לרכוש קוד דיגיטלי של Office / Windows, ועלולים לקבל קוד שלא עובד בכלל, ולא יפעיל את המערכת שלכם, או שאתם עלולים לקבל קוד שיפעיל את המערכת שאותה רכשתם, אך הוא יהיה מזויף ולא מאושר ע"י Microsoft.

בנוסף לכך, חשוב לנו לציין כי מבדיקה שלנו, לא נמצאו ספקים ב-eBay אשר משווקים את עצמם בתור "Microsoft Partner" – משווקים מורשים של חברת Microsoft אשר מוכרים מוצרים חוקיים ורשמיים מבית מייקרוסופט, לכן אופיס או ווינדוס מאיביי יכולים לחשוף אותכם לסיכונים ולחסימה של הקודים והמוצרים.

  • איך ייתכן כי המחירים המוצגים בחנויות כמו eBay של מוצרי Office ו-Windows כל כך זולים לעומת המחירים המוצגים בשוק?

התשובה לשאלה הזאת, מתקשרת בהמשך לתשובה שסופקה לשאלה מס' 1. בגלל שלעיתים קרובות המוצרים הנמכרים ב-eBay הם לא חוקיים ורשמיים, המחירים של אופיס או ווינדוס מאיביי בזול יהיו זולים משמעותית מהמחירים המוצגים בשוק, וגם כך יתפסו תשומת לב רבה יותר של הקהל. הביקוש של מוצרי Office ו-Windows הלך וגדל משנה לשנה, ולרוב, המחיר הזול מושך את תשומת ליבם של הלקוחות אשר בוחרים לקחת את הסיכון הקיים ברכישה של מוצרים אלו מ-eBay.

אופיס מאיביי בפחות מ-50 שקלים
  • אילו עוד חסרונות קיימים ברכישה דרך eBay שהלקוח מבחין בהם רק לאחר הרכישה?

רוב הלקוחות ברחבי העולם אינם בעלי ידע מקצועי רחב מספיק אשר מקנה להם את היכולת להתקין מוצרי Office ו-Windows באופן עצמאי. כמובן שכאשר אנחנו מדברים על האוכלוסייה המבוגרת יותר, הקושי בהתקנה עצמאית הופך להיות גדול יותר ומסובך יותר. לחלקנו, פעולות ההתקנה של Office ו-Windows יכולים להיראות קלות, אך לעתים קורות תקלות לא צפויות שגם בהן אנחנו יכולים להיתקע.

החיסרון המשמעותי, ואף לעיתים קרובות "נשכח" או "נעלם", כאשר מבצעים רכישה דרך פלטפורמה כגון eBay הוא שחוץ מקבלת הקוד הדיגיטלי שמורכב מ-25 תווים, אנחנו לא מקבלים שום דבר מעבר. לא, לא התכוונו לזה שאתם אמורים לקבל iPhone בחינם בכל רכישה של עותק דיגיטלי דרך eBay, אלא, גם את השירות הבסיסי ביותר ואת התמיכה הפשוטה ביותר שאנחנו מבקשים לקבל – לא נזכה לקבל אותה במידה ונרכוש דרך eBay. הספקים של eBay לא שולחים מדריכי הפעלה למוצרים הדיגיטליים שלהם, אינם מספקים שירות לקוחות כלל וכלל, ואם במידה והקוד הדיגיטלי שלנו לא תקין ואנחנו צריכים לפנות לאותו אדם שרכשנו ממנו – התקשורת היחידה שאפשרית דרכו היא באמצעות דוא"ל. האם יש לנו את הזמן וכוח רצון להשקיע בפתרון התקלה באמצעות מיילים עם ספקים זרים? – התשובה היא לא.

  • מה ההצעה האישית שלנו? כדאי בכל זאת לקנות אופיס או ווינדוס מאיביי?

כפי שאתם בטח מבינים, התשובה היא חד משמעית לא. ההמלצה האישית של הצוות שלנו היא שבמקום שתחסכו קצת כסף במקומות כמו eBay ושאר הפלטפורמות מהסוג הזה ותקבלו מוצר שאינכם יודעים בכלל אם הוא חוקי או רשמי, אם הוא זיוף או מקורי, אם הוא תקין או שהוא בכלל מסוכן להפעלה במחשב שלכם – יש לכם אפשרות לחסוך את כל הכאבי ראש הללו באמצעות קנייה פשוטה של מוצר חוקי ורשמי דרך EXON. תוכלו למצוא מגוון מוצרי ווינדוס ומוצרי אופיס, ואפילו מוצרי אנטי וירוס במחירים ללא תחרות!

כלל המוצרים שלנו הם מוצרים חוקיים ורשמיים של חברת מייקרוסופט, מקבלים גם תמיכה ע"י מייקרוסופט, וכמובן שתוכלו לקבל תמיכה טכנית ושירות לקוחות באמצעות הצ'אט שלנו באתר, עם נציג שזמין עבורכם כמעט 24/7!

(ימי א' עד ה' בין 09:30 ל-23:30, ימי ו' בין 09:30 ל-16:30, ימי ש' בין 12:00 ל-23:30)

מעבר לכל הדברים שצוינו, במידה ולא תרצו להתעסק עם ההתקנה של המוצרים, תוכלו לשלם עבור טכנאי אשר ייבצע את העבודה עבורכם! כן, גם את השירות הזה תוכלו למצוא אצלנו!