אנטי וירוס מומלץ - מה ההבדל בין האנטי וירוסים הקיימים ברשת? - EXON - גיימינג ותוכנות
כפי שכולם בטח מכירים, ברחבי הרשת היום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציעות שירותי הגנה ואנטי וירוס, במגוון רחב של מחירים, וכמו כן, השירותי ההגנה של חברות אלו שונה מחברה לחברה. בכתבה זו נביא לכם מספר אפשרויות של אנטי וירוס מומלץ, שיגן על המחשב שלכם! ונפרט את ההבדלים המרכזיים שמביאים לנו שירותי ההגנה והאנטי וירוסים השונים שקיימים ברשת - בשבילכם!
מעבר לשם "McAfee" או "ESET" המוכרים לכולם - חשוב לנו שתדעו בדיוק מה המוצר
שאתם רוכשים, ומה התמורה שאתם מקבלים עבור הכסף שלכם.

אנטי וירוס McAfee

נתחיל משירותי ההגנה של McAfee, אנטי וירוס McAfee הוא הפופולרי ביותר בישראל, אך ברחבי העולם חברת McAfee מרגישה את התחרות הגוברת בין חברות האנטי וירוס בשוק:

1. אנטי וירוס McAfee Total Protection למכשיר 1 ולשנה

אחד המוצרים הפופולריים ביותר בשוק האנטי וירוס בישראל הלא הוא ה-McAfee Total Protection למכשיר 1. חשוב לנו להגיד כבר מעכשיו - כלל האנטי וירוסים של McAfee נמכרים אך ורק לשנה אחת בלבד, מרגע ההפעלה של הקוד הדיגיטלי.
ההפעלה של המוצר היא פשוטה ונוחה, ומרגע ההתקנה, האנטי וירוס מתחיל לפעול.
ההגנה של McAfee מצטיינת בכך שהיא משאירה וירוסים, תוכנות ריגול, תוכנות כופר, סוסים טרויאנים ותוכנות זדוניות מחוץ לתחום המחשב שלך, מרגע ההפעלה של המוצר.
בנוסף לכך, ה-McAfee פעיל ואינו משפיע על ביצועי הסוללה של המחשב שלכם, כך שמהירות המחשב לא נפגעת בעת ההפעלה של האנטי וירוס, תכונה מאוד הכרחית היום בשוק האנטי וירוסים.
נוסף לכך, ה-McAfee מאפשר לחפש, למצוא, להחביא ולמחוק קבצים שונים הקיימים במחשב שלכם, כאשר האפשרות בחירה של מה לעשות עם אותו הקובץ נמצאת בידיים שלכם.
ולבסוף, פיטצ'ר יחסית חדש של McAfee, מציג בפניכם את רמת הבטיחות לפי סדר עולה ברחבי האינטרנט והרשת שבה אתם גולשים, ובעצם מאפשר לכם לדעת האם האתר שאתם מעוניינים לגלוש בו הוא מסוכן או בטוח.

2. אנטי וירוס McAfee Total Protection ל-5 מכשירים ולשנה

כל מה שמגיע עם ה-McAfee Total Protection למכשיר 1, מגיע גם ל-McAfee Total Protection ל-5 מכשירים, אך הפעם אתם זוכים לקבל פיטצ'רים אשר אין ב-McAfee Total Protection למכשיר 1:

  • בקרת הורים לילדים: בקרת ההורים המתקדמת של McAfee מאפשרת לחסום אתרים שלא מתאימים לילדים, נותנת אפשרות להגביל את זמני הגלישה ברשת האינטרנטית, ומדווחת למשתמש על הפעילות של הילדים באינטרנט.
  • כספת מוצפנת: ל-McAfee בגסאת ה-5 מכשירים יש אפשרות לאכסן את המידע החשוב לנו במקום אחד, מרוכז ומוצפן.
  • ניהול קל של הרשת הביתית: מאפשר למשתמש להשגיח על הרשת הביתית כאשר הוא אינו בבית, חוסם התקנים זרים אשר מעוניינים להתחבר למחשב, וחוסם גולשים אחרים אשר מעוניינים לרגל אחר הגלישה שלנו באינטרנט.
  • אנטי ספאם לדואל האלקטרונית שלנו: האנטי וירוס של McAfee מאפשר לנו לסנן את המיילים הנכנסים לתיבת דוא"ל הפרטית שלנו, לאתר הודעות ספאם ולהעבירם לתיבה נפרדת.
3. אנטי וירוס McAfee Total Protection ל-10 מכשירים ולשנה:

ה-McAfee Total Protection ל-10 מכשירים מגיע עם אותם דברים בדיוק שמגיע ה-McAfee Total Protection של ה-5 מכשירים, וכמובן שההבדל היחידי הוא בכמות המכשירים שניתן להפעיל עליהם את האנטי וירוס, ובכך גם מתאפיין המחיר.

אנטי וירוס eset

החברה הבאה שאותה נבדוק היא - ESET. אנטי וירוס eset פופולריים מאוד גם בארץ וגם ברחבי העולם, אך המוניטין המכובד של החברה מגיע לאורך השנים הארוכים ש-ESET מתקבעת כאחת החברות המצליחות ביותר בשוק בכל מה שקשור לאנטי וירוס שהחברה מוכרת:

1. אנטי וירוס ESET NOD32 למכשיר אחד למשך שנה:

הגרסה הפשוטה של האנטי וירוס של ESET הוא ESET NOD32 AntiVirus. בעצם, הוא מאוד דומה למקבילו בשוק, ל-McAfee Total Protection למכשיר 1: הוא מונע חסימה של וירוסים, תוכנות זדוניות, גורמים מזיקים ותוכנות זדוניות. בין היתר, הוא מונע גם השתלטות של תוכנות כופר על המשתמש. דבר נוסף שדומה בין 2 התוכנות, הוא החסימה של ESET NOD32 של דפי אינטרנט מסוכנים, מסמכים וקבצים אשר עלולים להזיק למחשב של המשתמש. אך למרות זאת, ב-ESET NOD32 יש דברים ותכונות אשר לא קיימים אצל ה-McAfee ונותנים לו עדיפות בתור מקור הגנה במחשב: ה-ESET NOD32 מונעת מעברייני רשת להשיג פרטים אישיים על המשתמש, כגון: סיסמאות, פרטים אישיים, מספרי טלפון ופרטי אשראי. נוסף על כך, ב-ESET NOD32 יש פיצ'ר אשר לא קיים בשום חברת הגנה אחרת - "Machine Learning" - המאפשר זיהוי איומים פוטנציאליים על המחשב של הלקוח באמצעות למידה התנהגותית שמאפשרת לזהות איומים שלא נצפו בעבר.


2. אנטי וירוס ESET Smart Security Premium למכשיר אחד למשך שנה:

ה-ESET Smart Security Premium AntiVirus מגיע עם כל התכונות והאפשרויות הקיימות שיש ב-ESET NOD32, אבל לעומת ההגנה הפשוטה, ישנם פיטצ'רים נוספים אשר קיימים ברישיון זה אשר לא תימצאו ב-ESET NOD32, ובהם ניתן למצוא:

  • בקרת הורים: חסימת תכנים לא רצויים ושמירה על ביטחון הילדים ברשת האינטרנטית.
  • הגנה על מצלמת המחשב: מתריעה על אפליקציות ותוכנות אשר מבקשות גישה למצלמה הביתית של המחשב, ומאפשרת לחסום אותם.
  • הגנה על הרשת הביתית: מתבצעת חסימה על רשת ה-WiFi של המשתמש ע"י מיגון הנתב, ומציגה את המכשירים שמעוניינים להתחבר לרשת, ומאפשרת בחירת חסימה של אותם מכשירים.
  • מערכת אנטי גניבה: במידה ותפעילו את הרישיון של ESET Smart Security Premium על מחשב נייד, תוכלו למצוא את המחשב הנייד שלכם במקרה של גניבה או אבידה.
  • מנהל סיסמאות: כל הסיסמאות יישמרו במקום מוצפן אחד, תינתן אפשרות של השלמת סיסמאות באופן אוטומטי, ויינתנו אפשרויות חיזוק הסיסמאות של המשתמש.
  • הצפנת מידע אישי ורגיש: יש אפשרות להצפין תמונות ומידע אישי במחשב.

ולבסוף, נבחן את האנטי וירוס היחידי שקיים בשוק שמגיע בחינם, עם כל מערכת הפעלה של Windows, אשר נקרא Microsoft Defender:

חשוב לנו לציין - תוכנית ההגנה של Microsoft Defender היא תוכנית בסיסית, חינמית, אשר מאפשרת את ההגנה הבסיסית ביותר שניתן להציע ללקוח, כחלק ממערכת ההפעלה של Windows 10. בפסקה המוצגת כאן, אין להסתמך על מערכת ההגנה של Microsoft Defender כמקור הגנה שאותו לא ניתן לחדור או לפרוץ, ולקבלת פרטים מלאים על Microsoft Defender ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות של Microsoft.

יחד עם זאת, ה-Microsoft Defender זוכה לעדכונים רבים ולעומת השנים הקודמות של המערכת, ההגנה של Microsoft משתדרגת באמצעות עדכונים אלו. להלן הפיצ'רים המרכזיים אשר ניתן למצוא ב-Microsoft Defender:

  • הגנה מפני וירוסים ואיומים: ניטור איומים במכשיר, הפעלת סריקות וקבלת עדכונים שיסייעו לכם לזהות את האיומים פוטנציאלים על מכשירכם.
  • הגנה על החשבון Microsoft האישי שלכם - גישה לאפשרויות כניסה והגדרות חשבון, כולל Windows Hello ונעילה דינאמית.
  • ה-Microsoft Defender מאפשר פיקוח על חיבור רשת ה-WiFi במכשיר.
  • ה-Microsoft Defender מציג מצב תקינות של ביצועים של המכשיר ווידוא שהמכשיר נקי ומעודכן בגירסה העדכנית ביותר של Windows 10.

  לסיכום, בין אם אתם משתמשים במחשב שלכם באופן יום יומי או רק מידי פעם, חשוב להגן על המחשב עם תוכנת אנטי וירוס מומלץ, לכן חשוב להבין את ההבדלים בין תוכנות האנטי וירוס הנפוצות ביותר בשוק- בין אם תבחרו אנטי וירוס חינמי או אנטי וירוס בתשלום.

המלצותהשוואה