אופיס 2019 Office בפחות מ-50₪ 💵 - האם זה הגיוני? - EXON - גיימינג ותוכנות

כמה עולה אופיס 2019 ? האם ניתן להשיג בפחות מ-50 שקלים? האם הגיוני למצוא אופיס בפחות מחמישים שקלים למחשב? האם זה חוקי? אנחנו עושים לכם סדר בבלאגן!

אז חיפשתם לרכוש, לבית או לעסק את תוכנת אופיס מבית מייקרוסופט, ונתקלתם במחירים כל כך נמוכים, בזמן שבחנויות אחרות בארץ ובאתרי השוואת המחירים המחירים גבוהים משמעותית, או יתרה מכך, נתקלתם ברישיונות בפחות מ-50₪ באתרי מסחר כמו איביי או עליאקספרס.
אנחנו מתארים לעצמנו שהמגוון הרחב של אפשרויות הרכישה מאוד מבלבל ומטעה, לכן החלטנו לעשות לכם סדר בבלאגן.

רישיונות אופיס מ- ebay ו- AliExpress חושפים אותכם לסיכון!

ראשית, ניגע ברישיונות אותם ניתן למצוא באתרי הסחר הבין לאומיים והמוכרים ביותר- איביי ו-עליאקספרס, ונמכרים בסכומים החל מ-10₪ ועד 50₪. הרישיונות אשר נמכרים באתרים אלו הם לרוב רשיונות גנובים, שכלל לא מאושרים להימכר בארץ, ולאחר תקופת שימוש מסויימת ייחסמו לשימוש. הרישיונות לרוב מסופקים על ידי מוכרים בחול, שמשיגים אותם בשוק האפור ומפיצים אותם באופן לא חוקי באתרי מסחר אלה. ניתן לראות כי לרוב לאחר מספר שבועות בו המוכר ימכור את הרישיונות שלו, החשבון שלו ייחסם על ידי איביי או עליאקספרס כתוצאה מהפרת תנאי השימוש.

במקרים קיצוניים יותר, ישנם מוכרים אשר יישלחו לכם קישור הורדה לתוכנת אופיס פיקטיבית-  שעברה שינויים ומודיפיקציה כדי להיראות כתוכנה חוקית כאשר בפועל היא אינה חוקית!

במקרים כאלו אתם חושפים את המחשב שלכם בפני וירוסים שיכולים לפגוע במחשב במחשב שלכם ובמידע אשר נמצא בו!

אנו לא ממליצים בתוקף לרכוש קודים של אופיס מאתרים אלו! ונתקלנו בהמון לקוחות שנכוו כתוצאה מכך!

רישיונות אופיס מאתרים ומשווקים שאינם מורשים

ישנם חנויות רבות בארץ ובחול, שמוכרות רשיונות Office משלל הסוגים ובמחירים מגוחכים. יש משפט שאומר "זול זה יקר"- מה הכוונה? כאשר רוכשים מוצר שהוא זול משמעותית, או במחיר מחשיד, כנראה שהמוצר אותו אתם רוכשים אינו מקורי או מורשה להיות משווק בארץ. כאשר רוכשים אופיס ככלל וכל תוכנה למחשב בפרט, חשוב לרכוש את המוצר ממשווק מורשה שייתן לכם ראש שקט ברכישה, כדי שתוכלו לקבל תוכנה מקורית וחוקית למחשב שתעבוד לכם כל החיים, ללא בעיות רישוי עתידית.

כחלקת מהמאבק להוזלת המחירים בשוק התוכנות למחשב, אנחנו מציעים מגוון מוצרי אופיס ותוכנות מקוריות, ישירות מאיתנו- המשווקים המורשים של התוכנות!

במידה ואתם מעוניינים לקרוא בהרחבה אודות כלל הסיכונים של רכישת אופיס שאינו מקורי ממשווק מורשה תוכלו להציץ בכתבה הבאה

שירות טוב חוסך לכם הרבה כאב ראש!

כאשר רוכשים תוכנת אופיס, יש המון בעיות בהן ניתן להיתקל בדרך- בין אם קשיים בהתקנה, תקלה במחשב שמונעת מהתוכנה לעבוד כראוי, או בעיה בהפעלת התוכנה שדורשת תמיכה ועזרה חיצונית.

אנחנו כמשווקים מורשים וכחנות עם התמיכה הכי טובה בארץ (וכן אנחנו לא מתביישים לתפוך לעצמנו על השחם ולהצהיר זאת בגאווה 😊) מספקים מעטפת שירות מקיפה לכלל המוצרים שאנחנו מוכרים- מהסיבה הפשוטה שאנחנו מאמינים ועומדים מאחורי כל המוצרים שלנו!

תוכלו למצוא אצלנו את מרכז התמיכה לדוגמא, שם תוכלו לראות שאלות נפוצות ומדריכים התקנה שיעזרו לכם לבצע פעולות בעצמכם. נוסף על כך, אנחנו מתחזקים את שירות הצ'אט לייב שלנו, שמאפשר לכם החל משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות, להתייעץ ולקבל אבחון ועזרה מטכנאי מוסמך ש"נושם" כל היום את התחום.

לסיכום- קנייה חכמה תחסוך לכם הרבה כאב ראש!

לפני שמבצעים את ההחלטה החכמה ביותר, חשוב להיות חשופים לכל המידע כדי להימנע מסיכונים ובעיות מיותרות. החלטה חכמה = חיסכון בכסף ובכאב ראש שיגרור הוצאות נוספות!

המלצותכתבות