5 משחקי המחשב המומלצים של 2022 שאתם חייבים להכיר! - EXON - גיימינג ותוכנות
שנת 2022 הולכת לספק לנו מגוון עצום של משחקים שעומדים לשנות את מה שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות מעולם הגיימינג. אפשר להגיד מעכשיו, שעל מנת שיהיה אפשר להגדיר משחק כלשהו בתור "הצלחה" - לא מספיק רק לקבל איכות וגרפיקה טובה בתוך המשחק עצמו. כל העולם של הגיימינג ממשיך לשנות את כיוונו, והוא שואף להגיע לטווחים המציאותיים ככל הניתן.
 
הכנו לכם רשימה של חמשת המשחקים החמים ביותר שכבר יצאו לשוק בשנת 2022. נכון לתאריך של פרסום הכתבה, אלו הם המשחקים החמים ביותר שיש כיום בשוק. יחד עם זאת, חשוב לציין כי שנת 2022 רק החלה, ובהמשך השנה עתידיים לצאת עוד מס' לא קטן של כותרים המחושבים כהבטחה גדולה.
 

מס' 5 - Football Manager 2022

כמידיי שנה, סדרת המשחקים של Football Manager מצליחה להגיע לישורת האחרונה ברשימה של המשחקים החמים ביותר שנמכרים ברשת כיום. הסדרה, שהושקה לראשונה בשנת 2005, מצליחה לחדש את עצמה בכל כותר וכותר אשר היא משיקה, עם מגוון אפשרויות חדשות והטמעת המציאות של עולם הכדורגל לתוך המשחק. הכותר החדש ביותר - Football Manager 2022 מציע לשחקן את משחק הספורט המציאותי ביותר שאפשר לקבל כיום בכל מה שקשור לניהול קבוצת כדורגל.

 

מס' 4 - God of War

אחת ההצלחות הגדולות ביותר של Sony הגיעה בשנת 2022 לראשונה מחוץ לפלטפורמת של הקונסולה, ונחתה לראשונה בפלטפורמה חדשה - המחשב. המשחק עצמו נחשב לכותר פופולרי ומצליח במיוחד, ולמרות שרוב שחקני הגיימינג כבר צפו / שיחקו במשחק, גם הכותר שהושק לפלטפורמת המחשב נמצא כיום בראש רשימת המשחקים הנמכרים ביותר ברשת.


מס' 3 - Call of Duty: Vanguard

התחרות הגדולה ביותר בתחום האקשן-יריות-מלחמה היא בין סדרת המשחקים של Call of Duty ל-Battlefield. בשנת 2022 אפשר להכריז כי המנצחת בין 2 הסדרות הפופולריות הללו היא Call of Duty: Vanguard, עם משחק אקשן-יריות מהנה ביותר שניחם את חובבי הז'אנר מהכישלון הגדול שהתקבל מ-Battlefield 2042. הקהל הצביע בידיו והכריז באופן חד משמעי שהוא לא תמיד יעדיף חדשות וטכנולוגיה על גבי עלילת משחק מעניינת ומכאניקת קרב מושלמת, ואכן ה-Call of Duty: Vanguard סיפק זאת לקהל.


מס' 2 - Halo: Infinite

זו הייתה שנה נהדרת לחברת מייקרוסופט, בעיקר בגלל ההצלחה העולה של מחלקת הגיימינג שלה, שעוסקת בקונסולת ה-Xbox ובסטודיו המשחקים שלה Xbox Game Studio. אחד המשחקים האקסקלוסיביים לפלטפורמת האקסבוקס הוא הכותר הפופלרי של Halo. המשחק Halo נכנס באופן אוטומטי למנוי Game Pass Ultimate בחינם, ולמשתמשים שאינם מחזיקים במנוי המשחקים של אקסבוקס - הם יכולים להתקין את גרסת ה-Multiplayer בחינם, ואילו רק הקמפיין של המשחק (גרסת ה-Offline) עולה בתשלום. כיום, Halo: Infinite נמצא עדיין בראש רשימת המשחקים החמים של שנת 2022.

מס' 1 - Forza Horizon 5

למרות הציפיות הגבוהות של המשחק, גם לאחר ההשקה שלו ההצלחה הייתה גדולה בהרבה מאשר הציפיות. משחק המירוצים האקסקלוסיבי לקונסולת האקסבוקס, ומה שמוגדר כיום המשחק המירוצים הטוב ביותר בכל הזמנים - נמצא במקום הראשון ב-Best Sellers לשנת 2022. מה שיותר מדהים את קהילת הגיימינג זה העובדה כי המשחק מגיע בחינם לכל בעלי המנויים של Game Pass Ultimate, מה שרק מעלה את ההצלחה הגדולה מחלקת Xbox Studio.