עכשיו זה רשמי: EA מפרידה כוחות מ-FIFA ומכריזה על שם חדש למשחק הפופולרי שלה! - EXON - גיימינג ותוכנות

סוף לסדרת המשחקים פיפא?

במשך מס' חודשים היו שמועות אשר הריצו את הידיעה כי יצרנית המשחקים Electronic Arts, או בקיצור - EA, עומדת להפסיק להשתמש בשם "FIFA" אשר הפך למותג המשחקי כדורגל של החברה בשנים האחרונות, והוא עומד להשיק שם חדש, עצמאי, ללא רכישת זכויות השם של "FIFA" מתוך ארגון הכדורגל העולמי.
היום, ככל הניתן לראות מתוך הדיווחים, התקבלה ההחלטה הסופית להיפרד מהשם, ולהשיק שם חדש לסדרת משחקי הכדורגל המפורסמת. ככל הנראה, השם החדש שיושק לסדרת המשחקים של EA יהיה EA Sports Football Club, או בקיצור - EA Sports FC.
המשחק עצמו כפי שאנחנו מכירים אותו עומד להישאר בדיוק כפי שהוא היה, כמו כן דאגה חברת EA לשמור על זכויות השימוש של שמות השחקנים והקבוצות - וגם אותם אנחנו נראה במשחק העתידי של FIFA שיושק בסוף שנת 2022.
FIFA And EA Sports' Potential Breakup Reveals A Massive Power Shift
ההיפרדות מהמותג יוכל לעזור ל-EA להשקיע יותר סכומי כסף בתוך פיתוח המשחק שלה, בין אם זה בתוכן חדש, שדרוג מנוע המשחק, גרפיקה, ומצבי משחק חדשים שטרם נראו בסדרת המשחקים. מנגד, ארגון הכדורגל העולמי FIFA מתכנן השקה של משחק כדורגל משל עצמו, אך ככל הנראה הדברים נמצאים רק בתחילת דרכם, ולא נראה בשנה הקרובה (2022) משחק אשר יושק כפרי פיתוחו של הארגון של פיפ"א.
היכנסו וצפו בכל סדרת משחקי פיפא שיש לנו באתר במחירים הכי משתלמים שתמצאו! (לפני שאנחנו נפרדים מהשם FIFA😂)