FIFA22– כל מה שצריך לדעת על פיפא 22, גרסאות, מה חדש, אילו ליגות אולי יצטרפו ואיך אפשר לרכוש כבר עכשיו!! - EXON - גיימינג ותוכנות

FIFA 22 – כל מה שצריך לדעת על FIFA 2022, גרסאות, מה חדש ואילו ליגות אולי יצטרפו!

אחד המשחקים הפופולאריים ביותר בכל העולם יוצא בגרסה החדשה של שנת 2022 – קבלו את FIFA22, שכבר זמין לרכישה מוקדמת ב-EXON! השינוי העיקרי שהשחקנים עומדים לצפות ב-FIFA22 מגיע מהכיוון של הקונסולות החדשות – Sony PlayStation 5 ו-Xbox Sereis X/S, אשר בנויות להריץ את המשחק ברזולוציות הגבוהות ביותר שנראו אי פעם, ביחד עם מערכת חדשנית שפתחה מפתחת המשחק (מערכת בשם HyperMotion) שכל מטרתה היא להציג אנימציה מציאותית ככל הניתן באמצעות לימוד תנועותיהם של השחקנים האמיתיים.

מתי נוכל להתחיל לשחק ב-FIFA 22?

יצרנית סדרת המשחקים של FIFA הודיעה אתמול (ב-11.7.2021) כי הכותר החדש של FIFA יושק לפלטפורמות המחשב, קונסולות ה-Xbox One | Xbox Series X/S וקונסולות ה-Sony PlayStation 4/5 בתאריך ה-1.10.2021.

ה-FIFA Licenses – האם נראה את הליגה הישראלית סוף סוף?!

בשביל לא להשאיר אתכם במתח רב ולהגדיל את הציפיות – התשובה, לצערנו, וככל הנראה, היא לא. מי שאינו יודע, בכל שנה יש סקר שמושק ע"י קהל השחקנים של FIFA שמצביעים באמצעות קולם (הצבעה דיגיטלית באינטרנט) איזו ליגה צריכה להיות מצורפת בכותר החדש. נכון לעכשיו, הליגה עם הכי הרבה קהל מצביעים היא הליגה האוקראינית. במקום השני – הליגה ההונגרית, ובמקום השלישי נמצאת הליגה היוונית. אתם בטח שואלים איפה אנחנו? ובכן, נכון לשורת כתיבות אלו אנחנו נמצאים עם 2% הצבעות, כאשר מעלינו יש את הליגה האלבנית, האירנית והקפריסאית. לכן, ככל הנראה, אנחנו לא נראה את הליגה שלנו ב-FIFA22, וייקח עוד כמה שנים עד שנגיע ל-FIFA.

מה שכן חשוב לציין, כי ב-FIFA22 עדיין לא נוכל להשתמש בשמות המקוריים של קבוצות הכדורגל של יובנטוס ורומא. כזכור, בשנה שעברה, יצרנית המשחקים של PES, בשם KONAMI, רכשה את זכויות השם של הקבוצה של יובנטוס באופן בלעדי, וגם את של הקבוצה של רומא. כתוצאה מכך, השמות של 2 הקבוצות במשחק FIFA שונו ל-Piemonte Calcio ו- Roma FCבמקום Juventus ו-AS Roma.

אילו שיפורים אנחנו אמורים לראות ב-FIFA 22 השנה?

יצרנית המשחק EA פרסמה השנה כי הדגש העיקרי של FIFA22 יהיה בעיקר על Player Al (הבינה המלאכותית של השחקן). כלומר, גם השנה FIFA22 אמורה להעלות את רמת ה-"מציאות" של השחקנים על כר הדשא, כאשר ההתנהגות של השחקנים במגרש אמורה להיות דומה יותר ויותר למציאות של במגרש. כתוצאה מכך, לפחות כך מקווים EA, המשחק אמור להוות יותר "אתגר" ורמת הקושי של השחקנים במגרש אמורה לעלות. הציפייה העיקרית של EA היא לראות תוצאות של משחקים אשר נגמרים בתוצאות ריאליסטיות, כמו במציאות, ולא משחקים עם התוצאות הפופולריות של FIFA עם ה-5,6 שערים בכל משחק. מנגד, יש הטוענים כי שיטה זאת עלולה להרוס את "ההנאה" של המשחק, כאשר השחקן יצטרך להשקיע יותר זמן ומאמץ בתוך המשחק על מנת לנצח את המשחקים.

מעבר לכך מובטחת גם מערכת חדשה לניהול שוערים, חווית ניהול מועדון חדשה במצב הקריירה, גרסה חדשה לגמרי למשחקי כדורגל רחוב, ומיני פריטים בלעדיים השייכים לשחקנים מפורסמים.

מה עדיף – FIFA 2022 Standard Edition vs FIFA 2022 Ultimate Edition?

גרסת ה-Standard Edition: בגרסה הסטנדרטית של FIFA 22, תוכלו לקבל את המשחק בתאריך ה-1.10.2021, תאריך שהמשחק יוצא לכל הפלטפורמות ברחבי העולם. ביחד עם המשחק, תקבלו את הדברים הבסיסיים:

• Kylian Mbappé Loan item
• FUT Ambassador Loan Player Pick
• Career Mode Homegrown Talent

לעומת זאת, ה-Ultimate Edition נותן כמה דברים שווים יותר: הדבר העיקרי ביותר (לטעמנו לפחות) הוא שבגרסת ה-Ultimate אתם תוכלו לשחק במשחק 4 ימים לפני ההשקה הרשמית שלו בגרסה הרגילה! (כן, 4 ימים לפני ה-Standard Edition)
נוסף לכך, תהיו זכאים לקבל כמה בונוסים נוספים:

• Limited Time Offer – FUT Heroes Player item
• Ones to Watch Player item
• 4,600 FIFA Points
• Team of the Week 1 Player item
• Kylian Mbappé Loan item
• FUT Ambassador Loan Player Pick
• Career Mode Homegrown Talent