המדריך המלא להפעלת רשיונות ב-Garena Free Fire - EXON - גיימינג ותוכנות

ברוכים הבאים למדריך הקצר והפשוט שבו תלמדו איך להפעיל את הרישיונות הדיגיטליים של המטבעות הדיגיטליים המשויכים למשחק - Garena Free Fire: Rampage!

המדריך מפרט מההתחלה עד הסוף את כל השלבים הרלוונטים עבור ההפעלה של המוצר. במידה ועדיין לא הסתדרתם בהפעלה של המוצר, יש לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט באתר על מנת לקבל תמיכה טכנית בצורה מפורטת יותר.

שלב ראשון: כניסה דרך דפדפן Google Chrome ללינק להפעלה של המוצר

הדבר הראשון שעלינו לעשות לאחר שרכשנו סכום מטבעות Diamonds של המשחק Garena Free Fire, הוא להיכנס דרך דפדפן ה-Google Chrome במחשב ללינק הבא. לאחר שתיכנסו ללינק, אתם צריכים להגיע לעמוד אשר נראה כך:


במלבן האדום אשר מסומן בתמונה, מופיע המשחק שעליו אנחנו עומדים להפעיל את הרשיון הדיגיטלי שרכשנו עבור קבלת מטבעות ה-Diamonds במשחק Garena Free Fire. לאחר שנלחץ על האייקון של המשחק באתר, נגיע לעמוד ההתחברות באתר, שנראה כך:

עלינו להתחבר לאתר באמצעות ה-Player ID שלנו, כפי שמסומן במלבן בצבע האדום.

ה-Player ID הוא בעצם מס' שמסמל את "תעודת הזהות" של החשבון שלנו במשחק Garena Free Fire. 

נלחץ על לינק ההתחברות ב-Player ID ונגיע למסך הבא:

במלבן בצבע אדום עלינו להזין את ה-Player ID שלנו על מנת להתחבר לאתר.

שלב שני: מציאת מס' ID של החשבון שלנו ב-Garena Free Fire

כעת, על מנת להמשיך להפעיל את הקוד הדיגיטלי שרכשנו בשביל להוסיף את מטבעות ה-Diamonds שלנו לחשבון שלנו ב-Garena Free Fire, חסרים לנו אך ורק פרטי מספר ה-Player ID שלנו בחשבון.

נכנס למסך הראשי של המשחק בטלפון, הוא אמור להראות כך:

כפי שאתם יכולים לראות, בתמונה מהמסך הראשי של המשחק ישנם 2 חצים שאנחנו רוצים שתראו:

החץ האדום בצד ימין - החץ האדום מצביע על כמות ה-Diamonds שיש לשחקן טרם ביצוע ההפעלה של הרישיון הדיגיטלי שקיבלתם מאיתנו. בגלל שעדיין לא הפעלנו את המוצר, מופיעים לנו 0 מטבעות (בתמונה שמופיעה לא היה מטבעות בחשבון טרם ההפעלה של המוצר).

החץ האדום מצד שמאל - החץ הכתום מצביע על המקום שעליכם ללחוץ בטלפון שלכם על מנת להגיע למסך שבו יופיע המס' ID של החשבון שלכם.

יש ללחוץ על האווטאר שלכם בטלפון (בדיוק כפי שבתמונה מופיע) על מנת להגיע למסך הבא:

כפי שניתן לראות בתמונה, המס' הארוך הוא המספר Player ID שאותו אתם צריכים לרשום על מנת להתחבר לאתר האינטרנט בדפדפן ה-Google Chrome.

שלב מספר 3: הזנה של הקוד הדיגיטלי שרכשתם מהאתר של אקסון!

לאחר שהתחברתם לאתר בדפדפן ה-Google Chrome, אתם צריכים להגיע לעמוד אשר נראה כך:

כפי שניתן לראות, השם של השחקן שלכם מופיע למעלה - זה אומר שאתם מחוברים כעת באתר האינטרנט לחשבון שלכם ב-Garena Free Fire.

שימו לב, בבחירה בין כרטיס VISA לבין כרטיס Voucher Garena, אתם חייבים לבחור בכרטיס Voucher Garena!

במלבן בצבע אדום, איפה שמבקשים מכם להזין "Garena Prepaid Card Password" - זה המקום שבו אתם צריכים להזין את הקוד הדיגיטלי שקיבלתם מאיתנו בסיום ההזמנה! לאחר ההזנה, יש ללחוץ על Confirm. 

לאחר ההזנה של הקוד ולחיצה על כפתור Confirm, אתם תוכלו לראות בחשבון שלכם בטלפון (בתוך המשחק) כי סכום המטבעות שרכשתם יופיע כעת בטלפון, כפי שמוצג כאן:

במידה ולא הסתדרתם, נתקלתם בתקלה כזו או אחרת, לא מצאתם את מס' ה-ID של השחקן שלכם - יש לפנות אלינו לשירות לקוחות בצ'אט באתר על מנת שנוכל לעזור לכם לביצוע ההפעלה של המוצר.