שמועות חדשות על GTA 6! 😱 - EXON - גיימינג ותוכנות

המשחק השישי בסדרת GTA הוא אולי המשחק המצופה ביותר למחשב ולקונסולות החדשות, ועד שצפוי לצאת לקהל הרחב, ישנם דיווחים ושמועות בכל רחבי הרשת.
על פי דיווחים חדשים, המשחק הבא בסדרת ג'יטיאיי צפוי להיות הגדול בהיסטוריה- הן מבחינת גודל המפה, מבחר הנשקים והכלים, כלי הרכב וירידה לפרטים קטנים, עם מפה גדולה בהרבה ממה שהכרנו, ותכלול 6 ערים שונות.
כמו כן, הגרסה החדשה של ג'יטיאיי 6 תכלול בתוכה גם את המפה הקודמת של המשחק הנוכחי- Grand Theft Auto V.

בהדלפה חדשה, הגיע אלינו המידע כי GTA 6 יהיה אקסקלוסיבי לקונסלות הפלייסטיישן  ולנינטנדו סוויץ' סופר.


אז מתי המשחק יוצא?


על פי שמועות והערכות, ה-GTA החדש צפיו לצאת בשנת 2023, זאת לאחר שדוח שהגישה החברה המפיצה של ג'יטיאיי - "Take Two" צפויה להגדיל את תקציב השיווק שלה באופן משמעותי בשנת 2023- דבר אשר מעיד על אירוע משמעותי שידרוש מאמץ שיווקי יוצא דופן.
עוד דווח על פי אחד מהמדליפים, כי המשחק החדש נמצא בפיתוח עוד מ-2014.


האם המשחק ייצא קודם לקונסולות או קודם למחשב?


הערכה אינה ברורה בשלב זה אבל נראה כי רוקסטאר כיוונה להוציא את GTA VI בתזמון מושלם סמוך ליציאת הקונסולות החדשות - XBOX Series S|X וה- Sony Playstation 5 וכאשר המשחק ייצא, סביר להניח כי הדור החדש של הקונסולות כבר יהיה מבוסס בבתיהם של גיימרים רבים.
במידה והתבניתת הקודמת של רוקסטאר תתרחש גם בכותר החדש, לצערנו נראה את הגרסה של המשחק למחשב רק לאחר כמה שנים, כפי שקרה עם GTA V.

בעדכון נוסף לכתבה זו, נראה כי Rockstar תוציא את המשחק בלעדית ל-Sony Playstation 5 ולקונסולת Super Nintendo Switch

 

אז בזמן שאתם מחכים בקוצר רוח לגרסה החדשה של המשחק הכי מצופה בעולם, אנחנו מקווים שאתם נהנים מ-GTA V. ואם אין לכם אותו בכלל אז אתם חייבים להשיג לעצמכם עותק בדחיפות למחשב או לאקס בוקס!

כתבות