מיינקראפט למחשב- ההבדלים בין מיינקראפט ג'בה לווינדוס 10 - EXON - גיימינג ותוכנות

מה ההבדלים בין Minecraft Windows 10 Edition ל-Minecraft Java Edition?

אחד ממשחקי העולם הפתוח המפורסמים בעולם - Minecraft - מושק כיום ברחבי הרשת ב-2 גרסאות שונות: Minecraft Java Edition ו-Minecraft Windows 10 Edition. ב-2 הגרסאות, התוכן המרכזי של המשחק נשמר: משחק עולם פתוח, הישרדותי, שניתן לבנות בו מבנים, עיירות, ממלכות וארמונות, ותוך כדי להילחם ביצורים שונים המופיעים במשחק. בין היתר עליכם לצבור משאבים, ליצור כלי נשק ולהכין ציוד לקראת המסעות בעולם האין סופי של מיינקראפט!

ובכל זאת, ב-2 הגרסאות קיימים הבדלים שכדאי לשים לב אליהם, ויכולים להכריע את בחירתכם. בכל אופן, אף פעם לא מזיק לדעת את כל המידע על המיינקראפט החדש שלכם 😄 

ההבדל הראשון בין 2 גרסאות המשחק הוא שאת ה-Minecraft Java Edition ניתן להפעיל בשפה העברית, לעומת ה-Minecraft Windows 10 Edition אשר אינו תומך בשפה העברית. לילדים הצעירים, ככל הנראה, השפה הוא מרכיב משמעותי בבחירת המשחק, לכן חשוב ומומלץ לשים לב לזה.

ההבדל השני, וגם הוא לא פחות חשוב - העלויות. נכון לכתיבת שורות אלו, Minecraft Java Edition נמכר במחיר 99 שקלים, לעומת ה-Minecraft Windows 10 Edition שנמכר במחיר 89 שקלים. שימו לב כי המחירים עלולים להשתנות בכל יום, והם מושפעים בעיקר מהמצב בשוק המשחקים.

ההבדל השלישי בין 2 הגרסאות מתבטא באפשרות המיוחדת שיש לגרסאת ה-Windows 10 Edition ואין ב-Java Edition, שבה ניתן לחבר שלט/בקר למחשב ולשחק במשחק באמצעות השלט/בקר של הקונסולה. שימו לב כי האפשרות אכן קיימת במשחק, אך השימוש באפשרות זו נמצאת באחריות המשתמש בלבד.

ההבדל הרביעי וגם הוא מאוד משמעותי עבור חלק מהלקוחות, הוא מאפיין ה-Crossplay.
כלומר, בגרסת ה-Windows 10 Edition, כל השחקנים שמשחקים במשחק יוכלו לשחק בשרת הגלובלי ביחד עם שחקנים אשר משחקים דרך ה-Xbox, אייפון, אנדרואיד, ו-Nintendo Switch.
לעומת זאת, שחקני ה-Minecraft Java Edition לא יהנו מאפשרות זאת, ויוכלו לשחק אך ורק עם שחקנים אשר יש להם Minecraft Java Edition במחשב.

לסיכום, אלו הם ארבעת ההבדלים המרכזיים שאנחנו חושבים שישפיעו עליכם לבחירת הגרסה המועדפת עליכם. חשוב לנו לציין כי קיימים הבדלים נוספים בין 2 הגרסאות (כגון: גרפיקה, בקרה הורית, וכדומה) שאיננו ציינו במאמר זה.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על המשחקים, אתם יכולים לפנות אלינו למוקד המכירות שלנו - 📞 מוקד מכירות: 0765-99-44-11 או למוקד השירות לקוחות והתמיכה הטכנית שלנו בצ'אט באתר, כאן.

לרכישת Minecraft Java Edition, לחץ כאן.

לרכישת Minecraft Windows 10 Edition, לחץ כאן.

השוואהכתבות