המדריך המלא להפעלת קודים של המשחק Mobile Legends: Bang Bang - EXON - גיימינג ותוכנות
ברוכים הבאים למדריך הקצר והפשוט שבו תלמדו איך להפעיל את הרישיונות הדיגיטליים של המטבעות הדיגיטליים המשויכים למשחק - Mobile Legends: Bang Bang!
 
המדריך מפרט מההתחלה עד הסוף את כל השלבים הרלוונטים עבור ההפעלה של המוצר. במידה ועדיין לא הסתדרתם בהפעלה של המוצר, יש לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט באתר על מנת לקבל תמיכה טכנית בצורה מפורטת יותר.

שלב ראשון: כניסה דרך דפדפן Google Chrome ללינק להפעלה של המוצר

הדבר הראשון שעלינו לעשות לאחר שרכשנו סכום מטבעות Diamonds של המשחק Mobile Legends, הוא להיכנס דרך דפדפן ה-Google Chrome במחשב ללינק הבא. לאחר שתיכנסו ללינק, אתם צריכים להגיע לעמוד אשר נראה כך:

במלבן המסומן בצבע אדום - עליכם לבחור את המוצר אשר אותו רכשתם דרך האתר של אקסון.

לדוגמא, אם רכשתם את המוצר אשר מספק 56 מטבעות Diamonds עבור המשחק Mobile Legends, אתם צריכים לסמן בעמוד את האפשרות של 56 Diamonds, כפי שמופיע בתמונה למעלה.

בתוך המלבן המסומן בצבע כחול - עליכם למלא את כתובת המייל האישית שלכם. אתם צריכים לתת כתובת מייל כלשהי (לא משנה איזה כתובת מייל) שיש לכם גישה אליו ואתם יכולים להתחבר אליו.

בתוך המלבן בצבע הירוק - עליכם למלא את מס' ה-ID של השחקן שלכם ב-Mobile Legends. בהמשך המדריך, יופיע הסבר כיצד מוצאים את מס' ה-ID של השחקן לשכם ב-Mobile Legends.

בתוך המלבן בצבע הצהוב - עליכם למלא את מס' Zone ID של השחקן שלכם ב-Mobile Legends. בהמשך המדריך, יופיע הסבר כיצד מוצאים את מס' ה-Zone ID של השחקן שלכם ב-Mobile Legends.

 

שלב שני: מציאת מס' ID ו-Zone ID של החשבון שלנו ב-Mobile Legends

כעת, על מנת להמשיך להפעיל את הקוד הדיגיטלי שרכשנו בשביל להוסיף את מטבעות ה-Diamonds שלנו לחשבון שלנו ב-Mobile Legends, חסרים לנו אך ורק 2 פרטים: מס' ID של החשבון, ומס' Zone ID של החשבון שלנו ב-Mobile Legends.

נכנס למסך הראשי של המשחק בטלפון, הוא אמור להראות כך:

כפי שאתם יכולים לראות, בתמונה מהמסך הראשי של המשחק ישנם 2 חצים שאנחנו רוצים שתראו:

החץ האדום - החץ האדום מצביע על כמות ה-Diamonds שיש לשחקן טרם ביצוע ההפעלה של הרישיון הדיגיטלי שקיבלתם מאיתנו. בגלל שעדיין לא הפעלנו את המוצר, מופיעים לנו 0 מטבעות (בתמונה שמופיעה לא היה מטבעות בחשבון טרם ההפעלה של המוצר).

החץ הכתום - החץ הכתום מצביע על המקום שעליכם ללחוץ בטלפון שלכם על מנת להגיע למסך שבו יופיע המס' ID של החשבון והמס' Zone ID של החשבון שלכם ב-Mobile Legends.

יש ללחוץ על האווטאר שלכם בטלפון (בדיוק כפי שבתמונה מופיע) על מנת להגיע למסך הבא.

לאחר שתלחצו על האוואטר, אתם תגיעו למסך שמופיע בתמונה למעלה.
באותן אוטומטי, מתחת לשם של השחקן שלכם (בתמונה, השם של השחקן הוא: EXON_Games) יופיעו אצלכם בטלפון 2 מספרים.

המספר הארוך אשר מכיל 10 ספרות - זהו מספר ה-ID של השחקן שלכם!

המספר הקצר אשר מופיע בסוגריים - זהו מס' ה-Zone ID של השחקן שלכם!

יש לרשום את 2 המספרים הללו על דף ולרשום ליד כל אחד מהם מה כל אחד מהם.

 

שלב אחרון להפעלה של הרישיון הדיגיטלי שקיבלתם מהחנות הרשמית של אקסון:

לאחר שרשמנו את מס' ה-ID של השחקן שלנו ומס' ה-Zone ID על דף, נחזור לדפדפן האינטרנט שלנו ב-Google Chrome שפתחנו בשלב הראשון של המדריך במחשב.

נמלא את הפרטים שלנו בעמוד בדיוק כפי שהוסבר לנו בשלב הראשון של המדריך.

לאחר שנראה כי הפרטים שמילאנו הם נכונים, נלחץ על הכפתור הירוק Validate Player ID ונקבל את המסך הבא:

אנחנו נקבל הודעת Pop-Up כפי שמופיע לנו בתמונה, והוא שואל אותנו האם ה-ID של השחקן שלנו (שימו לב, מס' ID של השחקן ולא Zone ID) הוא המספר הנכון, והאם כתובת המייל שרשמנו היא כתובת מייל תקינה.

במידה ורשמנו פרטים נכונים, נלחץ על "Yes" בצבע ירוק, ונקבל את המסך הבא:

כעת, כאשר הגענו למסך הנוכחי, המערכת מבקשת מאיתנו להזין את ה-Coupon Code. ה-Coupon Code הוא בעצם הרישיון/קוד דיגיטלי אשר אתם קיבלתם מאיתנו לאחר ביצוע הרכישה באתר שלנו. 

יש להזין בתבנית את הרישיון/קוד הדיגיטלי אשר סופק לכם מאיתנו בסיום הרכישה!
לאחר שהזנו את הרישיון/קוד הדיגיטלי, יש ללחוץ על "Top Up Account" בצבע ירוק, ונגיע למסך הבא:

במידה וקיבלתם את המסך הזה לאחר שהזנתם את הרישיון/קוד דיגיטלי שקיבלתם מאיתנו - מצוין, המוצר הופעל אצלכם בחשבון ה-Mobile Legends שלכם!

המסך שמופיע בתמונה למעלה הוא בעצם אסמכתא על כך שהרישיון הדיגיטלי נפדה בהצלחה בחשבון ה-Mobile Legends. המספר הארוך שאנחנו רואים (Transaction ID) הוא מספר שאין לנו שימוש בו, אלא רק מציין את המספר הפעלה של המוצר בתוך חשבון ה-Mobile Legends.

מתחת ל-Transaction ID מופיע הסבר באנגלית שמציין כי המוצר הופעל בהצלחה על חשבון ID שאתם הזנתם, ובהמשך מופיע מה המוצר שהפעלתם בחשבון שלכם. (בתמונה ניתן לראות כי בוצעה הפעלה של רישיון דיגיטלי אשר מספק 56 מטבעות Diamonds לשחקן)

שימו לב - לכתובת המייל שהזנתם בעת ההפעלה של המוצר תישלח הודעה שבה יופיע מספר ה-Transaction ID!

אם אנחנו רוצים לראות היכן מופיעים הסכום מטבעות שהופעלו לנו בחשבון ה-Mobile Legends, ניכנס למשחק לעמוד הראשי כפי שמוצג בתמונה למטה:

כפי שניתן לראות בתמונה, נוספו 56 מטבעות Diamonds לחשבון ב-Mobile Legends. 

במידה ולא הסתדרתם, נתקלתם בתקלה כזו או אחרת, לא מצאתם את מס' ה-ID של השחקן שלכם - יש לפנות אלינו לשירות לקוחות בצ'אט באתר על מנת שנוכל לעזור לכם לביצוע ההפעלה של המוצר.

מדריכים