שלב 1 - תחילת התהליך
לתחילת תהליך שחזור הסיסמה נכנסים לקישור הבא - לחצו כאן.
לוחצים על המשפט הבא:
Need help logging in?
תוכלו להיעזר בתמונה הבאה.
בדף שנפתח נזין את כתובת המייל של החשבון אוריגין בתיבה הראשונה.
בתיבה השנייה, נזין את האותיות והמספרים שרשומים לנו בתמונה הקטנה מעל התיבה, למען צורכי אימות.
ולסיום לוחצים על הכפתור הכתום שבו רשום Send.
תוכלו להיעזר בתמונה הבאה.
במידה והמייל היה תקין, נועבר לעמוד הבא, כפי שמתואר בתמונה הבאה.
במידה והמייל שהוזן לא היה תקין ולא קיים חשבון כזה, אתם תקבלו את השגיאה המתוארת בתמונה הבאה.
לכן, תוודאו מהי כתובת המייל התקינה של החשבון ותזינו אותה שוב.
שלב 2 - כניסה למייל
נכנסים לכתובת המייל שסיפקנו ומחפשים את הודעת המייל שנשלחה אלינו.
ככה ההודעה נראית:
ניכנס להודעה ונלחץ על הקישור שנמצא בתוך תוכן ההודעה, לפי התמונה הבאה.
לאחר מכן נועבר לדף שבו אנו מזינים את הסיסמה החדשה.
שימו לב - הסיסמה חייבת לכלול לפחות מספר אחד, אות גדולה באנגלית ואות קטנה באנגלית.
אחרי שרשמנו את הסיסמה החדשה, נילחץ על הכפתור הכחול שבו רשום SUBMIT.
במידה והסיסמה עומדת בדרישות, נועבר לדף הבא שמודיע לנו כי הסיסמה שונתה בהצלחה, כפי שתוכלו לראות בתמונה הבאה.
זהו, שינינו את הסיסמה שלנו בהצלחה.
עכשיו מה שנשאר לעשות זה להתחבר מחדש בתוכנה עם הסיסמה החדשה.