רוצים לרכוש ווינדוס? יש בכך סיכון! המדריך המלא לרכישה והורדת ווינדוס חוקי ברשת - EXON - גיימינג ותוכנות

מעוניינים לרכוש מערכת הפעלה של ווינדוס ונתקלתם במחירים והצעות מבלבלות? בדקנו עבורכם כמה עולה מערכת הפעלה ווינדוס 10 , וממה צריך להיזהר- יש לכך סכנות רבות, לכן הכנו למענכם מדריך שיעזור לרכוש ווינדוס, לבית או לעסק בבטחה, ולוודא כי המוצר אכן מקורי ורשמי.

נתקלתם במוצר במחיר זול? יש לכך סכנות!

כיום ניתן למצוא חנויות רבות בארץ ובחול אשר מוכרות רישיונות ועותקים של מהדורות ווינדוס 10, ווינדוס 8 ו-ווינדוס 7 במחירים זולים ב-90% עד 80% מהשוק העולמי.
לאחר הרכישה תקבלו קוד דיגיטלי וקישור להורדה של התוכנה למחשב- קישור זה הוא אינו מהאתר הרשמי של מיקרוסופט ויכול לגרום להתקנת וירוסים, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות נוספות על המחשב שיכולות לגרום לאובדן מידע אישי, גניבת פרטים, ושיבוש בפעילות המחשב.
בעבר, הגיעו לאתר שלנו לקוחות אשר רכשו עותקים של ווינדוס 10 מאתרים ישראליים וזרים, מפוקפקים בלשון המעטה, ונדהמו לגלות כי המערכת הפעלה שהם רכשו ממיטב כספם – לא פועלת על המחשב שלהם!

בנוסף על כך, חשוב לדעת כי יש מקומות אשר מוכרים עותקים של ווינדוס אשר כביכול מראים ללקוח שהווינדוס אכן עובד על המחשב, אך בפועל, העותק שלו נחשב כעותק "פרוץ" ולא עותק  מקורי של מייקרוסופט. והוא יכול לחשוף אותכם לוירוסים, פגיעה במהירות וביצועי המחשב, ובמקרים מסויימים אף פגיעה בפרטיות שלכם ובמידע אשר נמצא על גביו!

אז מה הדרך לוודא כי אתם רוכשים מוצר חוקי ורשמי, בדיוק כמו שהייתם קונים ממייקרוסופט?

כדי לרכוש מוצר בראש שקט, תצטרכו שהחנות ממנה אתם קונים תהיה "מייקרוסופט פרטנר" (Microsoft Partner) או "משווק רשמי" (Official Reseller). כדי לבדוק פרטים אלו, תוכלו לראות ברחבי החנות או בתחתית העמוד את הסמל של מייקרוסופט ביחד עם הצהרה כי המוצרים מקוריים, חוקיים ומאושרים למכירה על ידי מייקרוסופט.
מה זה אומר? שאתם רוכשים מוצר רשמי, מקורי, שמאושר לשימוש על ידכם, ומבלי דאגה של התקנת וירוסים על המחשב, חסימת רישיונות או תקלות טכניות בלתי צפויות.

לוגו של מייקרוסופט פרטנר, החנות שלנו פרטנרית של מייקרוסופט ומשווקת מורשית

להלן מספר עותקים של מערכת הפעלה של ווינדוס 10 חוקיים ורישמיים:

המלצות