שמעתם פעם על "מוצרים דיגיטליים"? נעים להכיר 👋 אנחנו אקסון, ואנחנו רוצים לקחת אותכם למסע בכתבה זו, בו נענה לכם על כל השאלות והחששות, וניקח אותכם ונסביר לכם את המהפכה החדשה בתחום המשחקים, תוכנות והמוצרים הדיגיטליים. אז מה עומד מאחורי זה? מה היתרונות, ולמה זו בכלל מהפכה?
בכתבה זו ניכנס למאחורי הקלעים ובעיקר נכיר לכם את החנות הדיגיטלית הגדולה בישראל- EXON. מטרת הכתבה היא לספק לכם, הקוראים והלקוחות, את כל המידע הרלוונטי והנחוץ בשבילכם, בשביל שתוכלו להכיר עולם חדש שמגיע לישראל – מוצרים דיגיטליים ברשת.
תחום המוצרים הדיגיטליים ברשת גדל מיום ליום – מדובר בכל המשחקים הפופולריים ביותר ברשת, כגון FIFA 21, GTA V, Red Dead Redemption 2, Call of Duty, Battlefield, Cyberpunk 2077, NBA2K – ועוד רשימה אינסופית של משחקים שאותם אנחנו מוכרים במחירים הכי זולים בארץ!
וכמובן, שאנחנו לא מדברים רק על משחקים. כל סוגי ה-Office של חברת Microsoft – נמכרים גם אצלנו. כמו כן, מערכות ההפעלה Windows 7/8/10, במגוון רחב של גרסאות – גם אותם תוכלו למצוא בחנות הדיגיטלית שלנו. וכפי שכבר בטח הבנתם, גם את מערכות ההגנה המתקדמות בעולם – McAfee, ESET ו-AVG תוכלו למצוא אצלנו, נוסף למגוון תוכנות ופתרונות מחשוב ללקוח הפרטי, לעסקים קטנים וחברות גדולות.
אבל מה זה מוצר דיגיטלי? איך מקבלים אותו? האם זה חוקי? – כל השאלות והתשובות שאתם חייבים לשאול לפני שאתם מבצעים את הרכישה הראשונה שלכם באינטרנט!
ראשית כל, מי אנחנו? מי עומד מאחוריי החנות הדיגיטלית? האם כדאי לסמוך עלינו?
חברת EXON הוקמה בשנת 2016, בה התחלנו לפעול מתוך רצון להביא מהפכה בעולם הצריכה הדיגיטלי, עם מגוון קטן של מוצרים וצוות מצומצם עם מוטיבציה לא מהעולם הזה. בחלוף הזמן, ביחד עם הניסיון העצום שקיבלה החברה הן בפן הניהולי והן בפן הטכני והמקצועי, בוצעו שינויים מרכזיים בחברה ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים, אשר מביאים ללקוח את מלוא הביטחון לרכוש דווקא אצלנו:
- תחום שירות הלקוחות - אשר מתבצע באמצעות מערכות מתקדמות שנועדו לקצר זמני המתנה ואנשי תמיכה מקצועיים, נועד לתת ללקוח את המענה המהיר, היעיל והטוב ביותר: מענה השירות לקוחות מתבצע באמצעות צ'אט לייב באתר, עם נציג אמיתי (ולא רובוט, כמו אצל רוב המקומות האחרים), שבאמצעותו ניתן לתקשר באופן מידיי, עם העברת תמונות, לינקים, סרטונים – וכל מה שצריך על מנת לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך. זאת בנוסף למערכת ניהול לקוחות ופניות שמאפשרת לנו לתת מענה אישי, מהיר ומקצועי לכמות גדולה של לקוחות בו זמנית.
חברת EXON מאמינה שהימים שבהם לקוחות יחזיקו טלפון, ימתינו על הקו שעות על גבי שעות, יגרמו ללקוח לחטוף עצבים רק מהזמני המתנה הארוכים ובסוף להוציא את הכעס על נציג שמנסה בסך הכל לעזור– הימים הללו שייכים לעבר. יחד עם הטכנולוגיה והקידמה, החברה מאמינה שגם תחום השירות והתמיכה מחויב לעבור גם הוא מהפך ושדרוג לעומת מה שהיה בשנים הקודמות, ובאמצעות הצ'אט באתר, שזמין כמעט 24/7 ללקוחות, הלקוחות לא יצטרכו לשרוף את הזמן שלהם בשביל לקבל מענה בסיסי.
-
הוקם מוקד מכירות אשר עיסוקו אחד בלבד – מעוניינים לבצע רכישה מיידית באתר באמצעות נציג טלפוני? מעוניינים לקבל מידע על מוצרים כלשהם באמצעות נציג טלפוני? – בשביל זה תוכלו להתקשר למוקד שלנו, ולקבל את כל המידע הרלוונטי עבור המוצרים שבהם אתם מתעניינים ואף לרכוש באמצעות נציגנו שממתינים לכם על הקו. כמובן שאם תתקשרו למספר הטלפון על מנת לברר על הזמנה שכבר בוצעה או לקבל תמיכה טכנית – יעבירו אתכם לצ'אט באתר על מנת לקבל טיפול כפי שצריך, לכן תחסכו לכם את הזמן, תבטחו באנשי הצוות שלנו, ותגיעו לצ'אט בשביל לקבל שירות ותמיכה במידה ותצטרכו.
- תמיכה טכנית – עם השנים, צברנו ידע וניסיון, אשר אפשרו לנו להתפתח ולהתאים את עצמנו ללקוחות. כלל הנציגים שעובדים בשירות הלקוחות ובתמיכה הטכנית עברו הכשרה מתאימה ומכירים את הפן הטכני של התחום בצורה המקצועית ביותר. מעבר לכך, חברת EXON היא החברה הראשונה שהשיקה שירות חדש ומהפכני שעוד לא נראה בארץ – שירות התקנת טכנאי.
- לקוחות עסקיים – הלקוחות העסקיים של חברת EXON מקבלים שירות VIP, המתבטא בהצעות מחיר מיוחדות לעסקים, שירות ותמיכה ברמה האישית והגבוהה ביותר, ועוד מגוון הפתעות אשר נותנות לבעל העסק את מלוא הביטחון ברכישה דרכנו. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר הודעה כאן.
- שקיפות – חברת EXON מאמינה בערך השקיפות ללקוחות כערך ראשי ומרכזי, אשר יביא את אמון הלקוחות לבחור דווקא בנו, בתור החנות המרכזית למוצרים דיגיטליים ברשת. בכל מוצר שתבדקו באתר, תוכלו לראות במפורש את האופן שבו המוצר מגיע, על אילו פלטפורמות המוצר יכול לעבוד, מחיר מלא, ומידע כללי על המוצר שעליו אתם מתעניינים. בשנה האחרונה, חברת EXON הגדילה את התוכן המוצג ללקוחות בכל עמודי המוצרים ברחבי האתר – כך שהלקוחות ידעו בדיוק על מה הם מסתכלים ומה הם רוכשים. על כל מוצר באתר יש את כל המידע החשוב, העיקרי והרלוונטי עבור הלקוח, כך שלא ישאיר לו "קצוות פתוחים" ושאלות לגבי המוצר שאותו הוא רוכש.
חברת EXON דוגלת במתן שירות לקוחות ותמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר שאפשר להציע כיום, ובאמצעות הטכנולוגיה המתפתחת ברחבי העולם, השירות הוא יותר אישי, יותר יעיל, והכי חשוב – יותר מהיר. חברת EXON מספקת את כל המידע, הפרטים החשובים ללקוח, וכל מה שהלקוח צריך בשביל להרגיש בטוח שהוא רוכש ובוחר לסמוך עלינו. חוץ ממחיר זול ונוח לכל כיס, אנחנו מאמינים שמתן השירות ללקוח הוא אחד העקרונות החשובים ביותר שהחברה שלנו צריכה לתת, לכל לקוח, בכל זמן נתון. ואנו גאים ושמחים לשרת אלפי לקוחות מרוצים בחודש!
חוות דעת על EXON ב-ZAP | חוות דעת על EXON בפייסבוק
איך עובד תהליך הרכישה? למה המחירים כל כך זולים? מה זה קוד דיגיטלי? איך מפעילים את הקוד הדיגיטלי?
אספנו עבורכם את השאלות העיקריות שנשאלו על ידי הלקוחות שלנו (לפני שהם ביצעו רכישה), ולכל שאלה אחד מאנשי המקצוע שלנו בחר לענות בצורה המפורטת והפשוטה ביותר.
מדוע המחירים שלכם כל כך זולים לעומת המתחרים שלכם?
ראשית כל, אנחנו חייבים לציין כי זאת השאלה הפופולרית ביותר שנשאלת גם במוקד הטלפוני שלנו, וגם בצ'אט שלנו באתר. התשובה לשאלה הזאת היא פשוטה, בגלל שהמתחרים שלנו לא מוכרים מוצרים דיגיטליים, אלא מוצרים פיזיים, עלות הייצור של המוצר שלהם היא בהרבה יותר יקרה מאשר עלות הייצור של המוצרים שלנו. בנוסף לכך, אל תשכחו שהמוצרים הפיזיים מגיעים לארץ באמצעות משלוח, ורק לאחר שהם מגיעים לארץ, הם גם צריכים להישלח מבית העסק לבית של הלקוח. כלל הגורמים האלו מייקרים את עלות המוצר משמעותית. תוסיפו לכך עלויות אחסון, שילוח, לוגיסטיקה, השכרת חנות, תשלום לעובדים, והרשימה עוד ארוכה…. כל אלה מאפשרים לנו להביא לקהל מחירים שוברי שוק לכל כיס וללא גורמים רבים בשרשרת ש-''גוזרים קופון''.
חסרונות נוספים של מוצרים פיזיים ודיסקים על גבי מוצרים דיגיטליים:
- זמן ההגעה של המוצר ללקוח: במידה ואתם רוכשים מוצר דיגיטלי – חברת EXON מתחייבת לאספקה תוך 24 שעות מרגע הרכישה של כלל המוצרים באתר. במידה ואתם רוכשים עותק פיזי של מוצר כלשהו – זה יכול לקחת בין 3 עד 5 ימי עסקים, אלא אם כן אתם מגיעים למקום לרכוש את המוצר. וזאת במידה והמשלוח אכן מגיע בזמן ולא מתעכב.
- דיסקים יכולים להיעלם, להישכח, להישרט, להתקלקל. לעומת זאת, קוד דיגיטלי מופעל רק פעם אחת, ולאחר שהוא מופעל המוצר נשמר בחשבון של הלקוח לתמיד. אין אפשרות לאבד את המוצר או שהמוצר יתקלקל בצורה כלשהי.
- חוקיות של המוצרים: כלל המוצרים שאתם רוכשים דרך האתר של EXON הם מוצרים חוקיים ורשמיים שמגיעים היישר ממפתחת המוצר עצמו. הדיסקים והכוננים הפיזיים, ברובם, חוקיים גם כן.
מה זה קוד דיגיטלי? איך מפעילים אותו?
נעשה קצת סדר בעניינים ונסביר איך העיקרון עובד. העיקרון של קוד דיגיטלי עובד אותו הדבר בדיוק בכלל המוצרים, כך שזה לא משנה איזה מוצר אני אבחר, העיקרון הוא אותו עיקרון גם במוצר אחר.
ראשית כל, ניקח 2 דוגמאות, דוגמא לרכישה של קוד דיגיטלי – רכישה של תוכנת Office Home & Student 2019, ורכישה של משחק FIFA21 למחשב.
נתחיל מה-Office Home & Student 2019: לאחר שביצענו תשלום, אנחנו נקבל במייל שאיתו ביצענו את ההזמנה את הקוד הדיגיטלי ששייך לנו וגם את מדריך ההפעלה של המוצר הספציפי הזה.
היצרנית של תוכנת Office היא חברת Microsoft. בשביל להפעיל קוד של המוצר הספציפי הזה, חשוב שיהיה לנו חשבון Microsoft, שבו הרישיון הדיגיטלי יישמר לנו לתמיד. במידה ואין לנו חשבון Microsoft, עלינו ליצור אחד חדש.
לאחר שאנחנו נפתח חשבון Microsoft, אנחנו נגיע לעמוד שבו מפעילים את הקוד הפעלה. העמוד ההפעלה של רישיונות Microsoft נראה ככה:
תוכלו לראות כי יש תיבה שבה אנחנו נצטרך להזין את הקוד שקיבלנו, ולאחר מכן להפעיל אותו. לאחר שאנחנו נפעיל את המוצר, המוצר יישמר בתוך החשבון שלנו לתמיד, ונצטרך להוריד אותו ישירות מהחשבון Microsoft שבו עשינו הטמעה של הקוד.
במדריך ההפעלה שתקבלו מאיתנו, תוכלו לראות כי כלל המוצרים של Office Home & Student 2019, נשמרים בתוך החשבון Microsoft שעליו אתם מטמיעים את הקוד, וקטגוריה של "Services and Subscriptions" – או בעברית, שירותים ומינויים.
לאחר שאתם תיכנסו ל-Services and Subscriptions בחשבון Microsoft שלכם, תוכלו להתקין את תוכנת ה-Office שרכשתם מאיתנו.
במדריך שתקבלו מאיתנו מוסבר שלב אחר שלב, איפה להטמיע את הקוד, ואיך להיכנס ל-Services and Subscriptions. כמובן שאתם יכולים קצת לחפור בעצמכם בחשבון Microsoft ולראות בעצמכם את המיקום של כל הדברים.
כפי שהבנתם, העיקרון הפעלה הוא פשוט:
- התחברת/יצירת חשבון חדש לאתר של מפתחת התוכנה
- הטמעה של הקוד הדיגיטלי שרכשנו בתוך החשבון
- התקנה של המוצר שרכשנו מתוך החשבון
עכשיו נדגים איך עובדת ההפעלה של המשחק FIFA21 למחשב:
ביצענו רכישה, קיבלנו את הקוד הפעלה, וקיבלנו גם את המדריך ביחד עם הקוד ישירות למייל שאיתו ביצענו את ההזמנה.
במדריך ההפעלה, רשום כי המשחק מופעל באמצעות Origin, שזאת בעצם אפליקציה שמתוכה מורידים את כל המשחקים של חברת EA – המפתחת של FIFA21.
לידע כללי, לכל חברת משחקים יש "תוכנה" שבאמצעותה מפעילים את המשחקים שאותם היא מפתחת. (בין היתר, יש את Epic Games, Origin, Rockstar Launcher, Ubisoft, וכמובן – Steam)
התוכנה שממנה מפעילים את המשחק FIFA21 נקראת Origin.
לכן, לפי העיקרון הפשוט:
- נוריד את התוכנה Origin למחשב שלנו, בקישור כאן.
- לאחר שהורדנו את Origin, נתחבר לחשבון Origin שיש לנו, ואם אין – נפתח אחד חדש.
- לאחר שהתחברנו לחשבון, נעשה את המימוש של הקוד הדיגיטלי, באמצעות מדריך ההפעלה שקיבלנו.
- לאחר שנפעיל את הקוד הדיגיטלי, נוכל לראות כי המשחק נשמר בספריית המשחקים של החשבון שלנו, שבספריית המשחקים יופיעו כל המשחקים שנמצאים בבעולתנו.
כפי שכבר ציינו, העיקרון הוא אכן אותו עיקרון. ההטמעה של הרישיונות הדיגיטליים מתבצעת בתוך חשבון של מפתחת המוצר שרכשנו, ולאחר שביצענו את ההטמעה של הקוד, המוצר נשמר לו בתוך החשבון עצמו. עצם העובדה שהקוד הדיגיטלי שרכשתם מוזן ונשמר בתוך החשבון הרשמי של מפתחת המוצר, מעידה על החוקיות של הרישיון שרכשתם.
האם הקודים הדיגיטליים שלכם חוקיים ורשמיים?
השאלה הזאת מתחלקת ל-2 קטגוריות: מוצרי Microsoft (אנטי וירוסים, מערכות הפעלה Windows, מערכות Office) ו-משחקים.
על הקטגוריה הראשונה שהיא משחקים, התשובה היא פשוטה: כן, כלל הקודים שאתם תקבלו מאיתנו הם חוקיים ויעבדו לכם. המוצרים מגיעים ישירות מהספק הרשמי של מפתחת המוצר, ואת ההטמעה של הרישיון אתם תבצעו בתוכנה שפיתחה החברה, שהיא בעלת המוצר שרכשתם.
כלומר: רישיון דיגיטלי של FIFA21 מופעל ב-Origin. Origin זה התוכנה שמפעילה את FIFA21, שנמצאת בבעלות של EA, שהיא המפתחת של FIFA21 וגם של Origin. הקוד הדיגיטלי מגיע ישירות מהספק של מפתחת המוצר, שהיא EA, ולאחר מכן את הקוד הדיגיטלי אתם תפעילו בתוך התוכנה שפיתחה EA, שהיא Origin.
הקטגוריה השנייה – תוכנות, מוצרי אנטי וירוס, מערכות Office ו-מערכות הפעלה Windows – גם כאן, כל המוצרים שנמכרים ע"י EXON הם חוקיים, רשמיים ומאושרים ע"י Microsoft.
נקודה חשובה היא אם תחפשו באינטרנט את המוצרים הללו תוכלו למצוא מגוון עצום של מחירים, חלקם זול בצורה משמעותית, וחלקם יקר מאוד.
חשוב לנו לציין, כי לא כל המוצרים שנמכרים היום ברחבי הרשת הם מאושרים ע"י מייקרוסופט וחוקיים לשימוש. כלומר, ייתכן ואתם תרכשו מערכת הפעלה של Windows 10, והרישיון הדיגיטלי אכן יעבוד לכם, אבל הוא לא יהיה מאושר ע"י Microsoft, וייחסם בעתיד. או ייתכן ותרכשו אופיס למחשב, ותקבלו מוצר שאינו מאושר למכירה בארץ וייחסם לכם, או במקרים קיצוניים יחשוף אותכם לתביעה על שימוש במוצרים לא חוקיים ממייקרוסופט, ובמקרים קיצוניים אף יותר - השתלת קוד דזוני במחשב וסיכון המידע האישי. על כל הסכנות ברכישת מוצרים שאינם חוקיים ואיך להימנע מכך ניתן לקרוא את הכתבה הבאה.
בשביל למנוע את הבלבול שיש ברשת, חברת EXON מספקת לקהל הרחב (הן הפרטי והן העסקי) מוצרי Office ו-Microsoft חוקיים ורשמיים, שמקבלים תמיכה על ידי Microsoft בעצמם ומאושרים למכירה בארץ. בנוסף לכל, וזה אולי החלק החשוב ביותר שצריך לדעת, בשנת 2021 חברת EXON הוכרזה כ-Microsoft Partner – משווק מורשה של מוצרי Microsoft בישראל ובעולם.
לכן, לגבי אמינות המוצרים שנמכרים באתר EXON, התשובה היא ברורה – כלל המוצרים הם חוקיים ורשמיים.
נוסף לכך, הוספנו לכם כתבות מומלצות לקריאה – איך לא ליפול בפח ברשת עם רכישות של מוצרי Office ואנטי וירוסים:
מה קורה אם רכשתי, אך אני מעוניין לבטל את הרכישה? האם ההחזר הכספי עובד כמו עם מוצרים פיזיים (טלפון, רכב, טלוויזיה)
ראשית כל, התשובה היא כן. ניתן לבצע החזר כספי, אך יש לכך מספר תנאים ומגבלות, שאותם נוכל להסביר כאן בצורה המפורטת ביותר.
בשביל לקבל החזר כספי לאחר רכישה של מוצרים דיגיטליים, יש לעמוד במספר תנאים ומגבלות, אשר יוכלו לאפשר לבית העסק להחזיר לכם את הכסף:
- במידה ולא סופק לכם הרישיון הדיגיטלי לכתובת המייל שלכם: תוכלו לקבל החזר כספי במיידי, ללא שום תנאים ומגבלות. תשימו לב שרוב המוצרים הדיגיטליים שנמכרים בחנות הדיגיטלית של EXON מגיעים באופן אוטומטי, באמצעות מערכת אוטומטית, לכתובת המייל של הלקוח.
- במידה וכן סופק לכם רישיון דיגיטלי, ואתם מעוניינים לבצע החזר כספי – אסור לכם בשום פנים ואופן לממש את הרישיון הדיגיטלי.
מה הכוונה ב-"לא לממש" רישיון דיגיטלי? – כאשר רישיון דיגיטלי מוטמע בתוך החשבון שלכם, בין אם השתמשתם או הורדתם תוכנה/במשחק ובין אם לא, לא ניתן יהיה להחזיר את הרישיון ולהשתמש בו שוב, ולא נוכל לבצע את ההחזר הכספי עבורכם. שימו לב שההחזר הכספי מותנה בשאלה האם הקוד מומש או שלא מומש, ולא האם השתמשתם במוצר או שלא השתמשתם בו.
במידה ולא מימשתם את הרישיון הדיגיטלי שלכם – ניתן יהיה לבצע החזר כספי באמצעות הנוהל הבא:
- אנחנו ניקח את הרישיון הדיגיטלי שרכשתם מאיתנו חזרה למלאי המוצרים שלנו.
- ברגע שלקוח אחר ירכוש את המוצר שאתם רכשתם, ויעברו 48 שעות (48 שעות כדי לבדוק שהלקוח אכן לא פונה אלינו בטענה שהקוד אינו תקין/מומש) – אתם תהיו זכאים לקבל החזר כספי.
מדוע כל ההליך הזה הכרחי וחשוב ולמה אנחנו עושים אותו?
ראשית כל, חשוב לנו לציין שמבחינה משפטית, חברה אשר מוכרת מוצרים דיגיטליים לא מחויבת בכלל להחזיר את הכסף ללקוח, לפי חוק הגנת הצרכן – סעיף חוק המחשבים. כלומר, במידה והחלטתם לרכוש רישיון דיגיטלי, החברה שממנה ביצעתם את הרכישה לא מחויבת להחזיר לכם את הכסף גם במידה ואתם חווים בתקלה בקוד או בבעיות שונות.
כמובן שאצלנו, ב-EXON, זה לא קורה (לעומת כל שאר המתחרים שלנו, שבמקרה שלהם – אין החזרים כספיים ללקוח מרגע הרכישה).
אצלנו יהיה ניתן לבקש החזר כספי, אך עלינו קודם למכור את הרישיון שלכם ללקוח אחר, בשביל שנוכל להחזיר עבורכם את הכסף.
ההליך הזה הכרחי, מכיוון שאין לנו אפשרות לדעת האם אתם מבצעים מימוש בקוד הדיגיטלי, או שלא.
ברגע שאתם מעוניינים בקבלת החזר כספי, התנאי להחזר הכספי מותנה בבחירה שלכם האם להשתמש ברישיון הדיגיטלי, או שלא – וכך אנחנו נוכל לדעת שאפשר לספק את הקוד שאתם קיבלתם ללקוח אחר, מכיוון שאתם מעוניינים בהחזר הכספי, ואתם לא תבצעו שימוש ברישיון הדיגיטלי, כי אתם מעוניינים בכספכם בחזרה.
חשוב לנו לציין כי אם הייתה אפשרות להשתמש באותו קוד כמה פעמים, ו-"להוציא" אותו מחשבון מסוים, היינו יכולים לבצע החזר כספי ללא בעיה. לצערנו, המצב הוא שכאשר מטמיעים רישיון דיגיטלי בתוך חשבון כלשהו, לא ניתן להחזיר את הקוד הדיגיטלי למצב כזה שיהיה ניתן להשתמש בו שוב – וזאת גם הסיבה שלא נוכל לבצע החזר כספי.
וכפי שכבר ציינו בתחילת הפסקה, רוב החנויות שמוכרות כיום מוצרים דיגיטליים "מנצלות" את החוק לטובתם – ולא מחזירות את הכסף ללקוח בשום דרך, ברגע שהוא בחר לרכוש את המוצר.
אצלנו ב-EXON אתם תוכלו להיות רגועים, שגם אם במידה ורכשתם את המוצר אך לא הטמעתם את הרישיון הדיגיטלי, ותרצו להחזיר אותו - תוכלו לבצע זאת.
רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה הראשונה שלכם באתר, דברים נוספים שאנחנו ממליצים לכם לראות!
- בכל עמוד מוצר, תוכלו לראות במפורש את המחיר של המוצר (כולל מע"מ), איך המוצר מופעל, על אילו פלטפורמות המשחק תומך, אילו מהדורות (גרסאות) יש למשחק, ואופן קבלת המוצר.
- לפני כל רכישה של אחד המוצרים שלנו, תוכלו לבדוק את מדריך ההפעלה שאותו אתם תקבלו מאיתנו! – לחצו כאן.
- אנחנו ממליצים בחום לדבר עם אחד הנציגים שלנו באמצעות ה-LiveChat שלנו באתר! – לחצו כאן.
- מוזמנים להיות מעודכנים בעולם הגיימינג והתוכנות באמצעות ה-EXON NEWS! – למעבר, לחצו כאן.
לסיכום, חברת EXON מביאה את העתיד של מוצרי הגיימינג, התוכנות, מערכות הפעלה והאנטי וירוסים - לישראל. הימים שבהם היינו צריכים לצאת מהבית, לבזבז את הזמן היקר שלנו על נסיעה לחנות כלשהי, להוציא סכום כסף לא קטן על המוצר שאותו אנחנו רוצים, ואז להגיע הביתה ולהתחיל לחבר את כל הדברים - תם, ועבר מהעולם.
מהיום, גם אתם תוכלו לקבל את שירות הלקוחות המהפכני, שירות טכני ומקצועי, מוצרים במחירים שוברי שוק, ועוד מגוון עצום של דברים שיושקו בעתיד על ידי EXON - בלחיצת כפתור פשוטה.
העתיד כבר כאן, בואו תהיו חלק מאיתנו!