מה ההבדל בין המנויים לאקס בוקס? ואיזה מנוי יתאים לכם? כל התשובות! - EXON - גיימינג ותוכנות

ההסבר המלא על הסוגים השונים של המנויים בקונסולה, המחירים המלאים, המידע המפורט והמלא ויתרונות וחסרונות של כל מנוי!

אז התחדשתם בקונסולה חדשה, חיברתם הכל לחשמל, התחברתם או פתחתם חשבון חדש של Microsoft, והגעתם לעמוד בית הראשי של הקונסולה.

ואז, מופיע לכם בחירה בין שלוש מנויים - Xbox Game Pass, Xbox Live Gold, Xbox Game Pass Ultimate. מה זה? ולמה זה שווה בכלל? האם צריך את זה? כל התשובות כאן!

ראשית, הכתבה מתייחסת גם אל אנשים שהתחדשו בקונסולה חדשה מהחנות וגם אל האנשים שכבר יש להם קונסולה ונגמר להם התקוף של המנוי.

שימו לב כי לא ניתן לרכוש שני מנויים שונים בו זמנית, לכן עליכם לבצע החלטה שקולה ונכונה על פי הצרכים שלכם.

ועכשיו, נעשה לכם סדר על המנויים , מה כל אחד מהם מביא, ומה ההיתרונות והחסרונות של כל מנוי:

 

המנוי הבסיסי: Xbox Live Gold - מנוי לייב גולד

מנוי Xbox Live Gold זה המנוי הפופולארי ביותר של חברת Microsoft ואולי הפופולארי מבין כל שלושת המנויים.

המנוי מאפשר אך ורק דבר אחד: גישה לאונליין (אונליין = האפשרות לשחק עם חברים בו זמנית באותו משחק) לכל המשחקים שכבר נמצאים בבעלותכם.

המשחקים שנמצאים בבעלותכם זה או משחקים שרכשתם באופן אישי (דוגמא למשחקים שרוכשים: FIFA21, GTAV), או משחקים שניתן להוריד בחינם מהחנות שנמצאת בקונסולה (לדוגמא למשחקים בחינם בקונסולה: Fortnite)

ברגע שרכשתם את המנוי Xbox Live Gold, תוכלו להתחיל לשחק עם החברים שלכם ברשת! כמובן שזה תלוי אם גם לכם וגם לחברים שלכם יש את אותו המשחק בשביל לשחק ביחד.

בשונה למנוי ה-Xbox Game Pass, עליו נפרט בהמשך, המנוי Xbox Live Gold לא מאפשר גישה לספריית המשחקים של Microsoft שמכילה בתוכה מעל 500 משחקים.

אבל, בכל חודש שהמנוי Live Gold אכן יהיה פעיל בחשבון שלכם, חברת מייקרוסופט תציע בפניכם בין 2 ל-4 משחקים שונים להורדה בחינם לאותו חודש ספציפי.

המשחקים הללו הם בדרך כלל עולים כסף, אבל בגלל שיש לכם את המנוי לייב גולד הם יהיו זמינים להורדה רק לאותו חודש ספציפי שחברת Microsoft תחליט.

איך עובד התשלום למנוי, במידה ותרצו לרכוש אותו דרך האקס בוקס?

המנוי יעלה לכם עלות חודשית יקרה יחסית אם תרכשו אותו דרך האקס בוקס, ויש גם סכנות! כדי לבצע את התשלום תאלצו להזין את פרטי האשראי שלכם בתוך האקס בוקס, דבר שיכול לגרום לרכישות בטעות של משחקים או תוכן על ידי הילדים, או במקרים אחרים תשכחו שהשארתם שם את הפרטים והמנוי יתחדש אוטומטית ללא אישורכם.

יש לכך פיתרון! והוא יחסוך לכם עד מאות שקלים בשנה!

הפתרון הפשוט, שיפתור לכם את כל הבעיות הללו הוא לרכוש מנוי טעון מראש, בדיוק כמו אצלנו בקטגוריית מנויי לייב גולד לאקס בוקס! תוכלו לרכוש את המנוי ללא צורך להזין את כרטיס האשראי באקס בוקס, ויותר מזה- המחיר של המנוי דרכנו זול בעשרות אחוזים מהמחיר שתשלמו דרך האקס בוקס! לכן תפסתם בעצם 2 ציפורים במכה אחת. לאחר שתרכשו את המנוי הוא יתעדכן לכם על גבי האקס בוקס ללא שום חיובים חודשים מבלבלים.

ההמלצה שלנו: במידה ואתם משחקים באונליין עם חברים שלכם במשחקים מסוימים ולא צריכים מגוון רחב של משחקים, זה המנוי הכי מומלץ לרכישה!

יתרונות

חסרונות

·       תוכלו לשחק אונליין עם חברים שלכם ואנשים מכל רחבי העולם בכל המשחקים שנמצאים בבעלותכם!

·       אין גישה לספריית המשחקים של מייקרוסופט שמכילה בתוכה גישה למעל 500 משחקים חדשים וחמים.

·       בכל חודש תקבלו בין 2 ל-4  משחקים שיהפכו לזמינים להורדה בחינם!

·       במידה ותחליטו לרכוש את המנוי דרך Microsoft ולא דרכנו תצטרכו לשמור פרטי אשראי בחשבון, ולהתפשר על "הוראת קבע חודשית" למייקרוסופט בעלות של 38 שקלים לחודש או 100 שקלים ל-3 חודשים.

·       מגוון עצום של הנחות שיכול להגיע ל-50% - 75% על משחקים מסוימים!

 

·       תוקף המנוי וגם המחיר שאנחנו מציעים לכם הוא רחב בהרבה לעומת מה ש-Microsoft מציעים לכם! אתם בוחרים אם לרכוש את המנוי ל-14 ימים, חודש, 3 חודשים, חצי שנה או שנה!

 

 

המחירים שלנו למנוי Xbox Live Gold עם מגוון רחב יותר אפשרויות בחירה:

Xbox Game Pass Ultimate - מנוי גיים פאס אולטימייט - המשודרג ביותר!

מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate הוא בעצם שילוב של מנוי Xbox Live Gold ו-Xbox Game Pass בתוך מנוי אחד!

כלומר, במידה ותרכשו את מנוי ה-Xbox Game Pass Ultimate, גם תוכלו לקבל את הגישה לספריית המשחקים של מייקרוסופט עם מעל ל-500 משחקים שייפתחו להורדה בפניכם, כולל כותרים חדשים שכל הזמן מתעדכנים.

וגם האפשרות לשחק אונליין בכל המשחקים תיפתח לכם ותוכלו לשחק עם חברים שלכם במגוון עצום של משחקים!

שימו לב - האפשרות לשחק אונליין נפתחת גם במשחקים שיש כבר בבעלותכם (משחקים שרכשתם/הורדתם בחינם) וגם בכל מאות המשחקים שיהפכו לזמינים להורדה בספרייה של Microsoft!

בונוס נוסף שיש לכם במנוי ה-גיים פאס אולטימייט הוא שאת כל ה-+ 500 המשחקים שתוכלו להוריד מהספרייה של מייקרוסופט, תוכלו להוריד את חלקם המשחקים גם במחשב! 

איך עובד התשלום למנוי, במידה ותרצו לרכוש אותו דרך האקס בוקס?

המנוי יעלה לכם עלות חודשית יקרה יחסית אם תרכשו אותו דרך האקס בוקס, ויש גם סכנות! כדי לבצע את התשלום תאלצו להזין את פרטי האשראי שלכם בתוך האקס בוקס, דבר שיכול לגרום לרכישות בטעות של משחקים או תוכן על ידי הילדים, או במקרים אחרים תשכחו שהשארתם שם את הפרטים והמנוי יתחדש אוטומטית ללא אישורכם.

יש לכך פיתרון! והוא יחסוך לכם עד מאות שקלים בשנה!

הפתרון הפשוט, שיפתור לכם את כל הבעיות הללו הוא לרכוש מנוי טעון מראש, בדיוק כמו אצלנו בקטגוריית מנויי גיים פאס אולטימייט לאקס בוקס! תוכלו לרכוש את המנוי ללא צורך להזין את כרטיס האשראי באקס בוקס, ויותר מזה- המחיר של המנוי דרכנו זול בעזרות אחוזים מהמחיר שתשלמו דרך האקס בוקס! לכן תפסתם בעצם 2 ציפורים במכה אחת. לאחר שתרכשו את המנוי הוא יתעדכן לכם על גבי האקס בוקס ללא שום חיובים חודשים מבלבלים.

    ההמלצה שלנו: המנוי שמציע את המגוון הרחב ביותר מכל שלושת המנויים, מביא את כל ההיתרונות האפשריים שאפשר לקבל מהקונסולה ומהחנות של Microsoft, ומתאים כמעט לכל אחד שמשחק באקסבוקס!

    יתרונות

    חסרונות

    ·       שילוב של 2 מנויים, בתוך מנוי 1! השילוב המנצח של Xbox Game Pass ו-Xbox Live Gold יצר את: Xbox Game Pass Ultimate

    ·       במידה ותחליטו לרכוש את המנוי דרך החנות של Microsoft ולא דרכנו, אכן תקבלו מחיר משתלם מאוד למשך 3 חודשים, שעומד על 3.80 שקלים בסך הכל.

     

    אבל, תצטרכו להשאיר את פרטי האשראי שלכם שמורים בתוך החשבון מייקרוסופט, ולקוות ולזכור למחוק אותם אחרי ה-3 חודשים הראשונים, אחרת תצטרכו לשלם 55 שקלים בחודש, סכום שהוא יחסית מופקע לעומת המחירים שאנחנו מציעים בשבילכם.

    ·       גישה לספריית משחקים של Microsoft עם מעל 500 משחקים שיהפכו לזמינים להורדה עד לתוקף המנוי!

     

    ·       גישה ראשונית לכל המשחקים שמופקים דרך Xbox Game Studios (מפתחת המשחקים הרישמית של מייקרוסופט) ביום שבו המשחקים מופקים!

     

    ·       מגוון רחב של הנחות עד 20% מהמשחקים שנמצאים בספרייה של מייקרוסופט!

     

    ·       תוכלו לשחק אונליין עם חברים שלכם ואנשים מכל רחבי העולם בכל המשחקים שנמצאים בבעלותכם!

     

    ·       בכל חודש תקבלו בין 2 ל-4  משחקים שיהפכו לזמינים להורדה בחינם!

     

    ·       המבצע ששבר את השוק! מהיום תוכלו לרכוש Xbox Game Pass Ultimate למשך שנה, ובפועל, לקבל את המנוי למשך שנה וחודש ללא תוספת מחיר!

     

     

    המחירים שלנו למנוי Xbox Game Pass Ultimate בהרבה יותר משתלמים, עם מגוון רחב יותר, ומבצע אחד ומיוחד בשבילכם:

    1. מנוי Xbox Game Pass Ultimate ל-14 ימים.
    2. מנוי Xbox Game Pass Ultimate ל-חודש.
    3. מנוי Xbox Game Pass Ultimate ל-3 חודשים.
    4. מנוי Xbox Game Pass Ultimate ל-6 חודשים.
    5. מנוי Xbox Game Pass Ultimate ל-12 חודשים.

     

     

    למה בעצם עדיף לרכוש מנוי כלשהו דרכנו ולא דרך החנות של מייקרוסופט / חנות אקס בוקס?

    אחת השאלות הפופולאריות ביותר ששואלים אותנו זה למה "אנחנו" ולא "הם". ובכן, לשאלה הזאת יש לנו מספר תשובות:

    1. בחישוב הכולל, המחירים שלנו שוברים את השוק, ומציעים מחירים זולים מאוד שאין כיום בשוק!
    2. אנו מציעים מנויים למגוון תקופות מראש, ולא תשלום חודשי כפי שמתבצע ישירות מהאקס בוקס.
    3. יש לכם אותנו! לפני שאתם רוכשים מנוי כלשהו, הנציגים שלנו בצ'אט באתר תמיד יהיו זמינים עבורכם ויענו לכם על כל שאלה או התייעצות שתהיה לכם לבחירת המנויים!
    4. יש לכם אותנו גם לאחר הרכישה! נתקלתם בבעיה כלשהי? צריכים תמיכה טכנית? בדיוק בשביל זה הנציגים הטכניים שלנו זמינים עבורכם בצ'אט באתר ויפתרו בשבילכם כל בעיה שתצוץ לכם!
    5. כל המנויים שחברת מייקרוסופט מציעה לכם הם בדיוק אותם המנויים שאנחנו מציעים בשבילכם, רק שאצלנו המחיר שונה (זול יותר) והמגוון של התוקף רחב יותר (14 ימים, חודש, 3 חודשים, 6 חודשים, שנה).
    6. וזאת אולי הסיבה המרכזית ביותר: במידה ואתם תחליט לרכוש מנוי כלשהו דרך החנות של Microsoft, אתם תצטרכו להשאיר את פרטי האשראי שלכם שמורים בחשבון Microsoft שלכם. אצלנו, התשלום הוא חד פעמי בלבד, וכמובן ששום פרטים אינם נשמרים.
    השוואה