מה ההבדל בין אופיס 2019 ל אופיס 2021? כל החידושים שאתם חייבים לדעת! - EXON - גיימינג ותוכנות

לאור יציאת חבילת התוכנות Office 2021 , הכוללת מגוון עצום של חידושים ופיצ'רים שימושיים, אספנו לכם את כל גרסאות האופיס כדי לעשות השוואה ולסקור מה בדיוק השתנה, איזו גרסה שווה לרכוש ומה הכי מתאים בשבילכם, וכדי שתדעו בדיוק מה ההבדל בין אופיס 2019 ל 2021 ומה ההבדל בין אופיס 365 לאופיס 2021 ושלל הגרסאות!

כידוע לכם, חברת מיקרוסופט העולמית הכריזה לאחרונה כי בתאריך ה-5.10.2021, מערכת ה-Office - מערכת היישומים המשרדית הפופולרית ביותר ברחבי העולם, תקבל עדכון וגרסה ותושק בגרסה החדשה לרגל שנת 2021.

היינו רגילים לקבל עדכון אופיס חדש כל 3 שנים ( 2007, 2010, 2013, 2016 ו-2019), אך למרבה הפלא, מסיבה לא ידועה, כרגע חברת מיקרוסופט החליטו להשיק את הגרסה החדשה בשנת 2021, ולא בשנת 2022. ייתכן והסיבה לכך היא השקת מערכת ההפעלה החדשה של Windows 11, שגם היא הושקה ב-5.10.2021.

חבילת מיקרוסופט אופיס 2021 כולל שלל חידושים ופיצ'רים שאתם חייבים לדעת! 

במה שונה אופיס 2021 ואופיס 2019? ממשק חדש של Office 2021

אז מה ההבדל בין אופיס 2019 ל אופיס 2021?

  • עיצוב חדשני של כל היישומים: מערכת ה-Office 2021 עוצבה, חודשה ומוצגת בצורה חדשנית ונקייה יותר, ויזואליות פשוטה יותר ועיצוב כללי נאה יותר לעומת ה-Office 2019. העיצוב החדשני מאפשר שימוש יעיל ונוח יותר בכל היישומים, ומציג סביבת עבודה ידידותית למשתמש.
  • כלים חדשים ופונקציות חדשות ביישום ה-Excel: חברת מייקרוסופט מציגה פונקציה חדשה ביישום ה-Excel, הנקרא XLOOKUP. באמצעות XLOOKUP, באפשרותך לחפש מונח עמודה אחד ולהחזיר תוצאה מאותה שורה ב- עמודה אחרת, ללא קשר לצד שבו עמודה נמצאת. למידע נוסף, לחצו כאן.
  • עוד פונקציות חדשות ושונות ביישומי האקסל: ניתן להיעזר בפונקציות החדשות שהוסיפו חברת מייקרוסופט ליישום ה-Excel, בין היתר, ניתן למצוא: FILTER, SORT, SORTBY, UNIQUE, SEQUENCE ו- RANDARRAY. למידע נוסף, לחצו כאן.
  • הצגת הקלטות בשקופיות של ה-PowerPoint: צריכים לבצע מצגת לעמיתים בעבודה? מעוניינים לבצע פרזנטציה של מוצר או תוכן כלשהו? מהיום תוכלו לבצע הקלטות שלכם ב-PowerPoint (יישום המצגות של Office) ולהציג את ההקלטות במצגת עצמה! למידע נוסף, לחצו כאן.
  • תרגום מיילים ביישום ה-Outlook! - אולי אחד מהפיצ'רים הידידותיים והמשמחים של מייקרוסופט בשנים האחרונות. מהיום תוכלו לתרגם את המיילים שאתם מקבלים ב-Outlook ללמעלה מ-70 שפות זמינות!
  • סרגל חיפוש חדשני באאוטלוק: באמצעות סרגל חיפוש חדש ב-Outlook, הנקרא "חיפוש מהיר", תוכלו למצוא מיילים בצורה מהירה ונוחה יותר.
עריכה בזמן אמת באופיס 2021

מה ההבדל בין אופיס 365 לאופיס 2021 ?

כידוע לכם, גרסת ה-Office 2021 הנמכרת אצלנו, מושקת ב-3 גרסאות שונות:

  1. Office Home & Student 2021 - אופיס לבית ולסטודנט 2021
  2. Office Home & Business 2021 - אופיס לבית ולעסק 2021
  3. Office Pro Plus 2021 - אופיס פרו פלוס 2021

 

לפני שרוכשים אופיס חדש, חשוב לרכוש דרך מקור אמין ויבואן מורשה שיקנה לכם אחריות מלאה כדי שתוכלו לבצע קנייה חכמה בראש שקט.

להלן ההבדלים בין רכישת מנוי שנתי דרך מייקרוסופט לעומת רכישה חד פעמית ולכל החיים דרכנו:

  • אופן התשלום לגבי היישומים: בעוד שהתשלום דרך EXON הוא תשלום חד פעמי, לכל החיים, עבור התוכנות השונות, התשלום ל-Office 365 דרך מייקרוסופט הוא תשלום חודשי / שנתי. המנוי דרך מייקרוסופט נע בין ה-300 ל-450 שקלים בשנה לשימוש ביתי בלבד, בעוד שבמחיר כזה תוכלו לרכוש 2 תוכנות אופיס באתרנו, ולכל החיים!
  • אילו יישומים מקבלים לאחר הרכישה?
    ברכישה של מנוי שנתי אופיס 365, תקבלו את אותם היישומים, ללא אפשרות בחירה: Word, Excel, PowerPoint, Outlook ו-OneNote. כלומר, במידה ותצטרכו את יישומי ה-Access או ה-Publisher, לא תוכלו לקבל זאת דרך מנוי שנתי של Office 365.
  • לעומת זאת, ברכישת התוכנה דרכנו, תוכלו לבחור את התוכנה המותאמת לכם באופן אישי, עם היישומים שאתם צריכים. במידה ויש יישומים שאתם לא צריכים, לדוגמא: Outlook, תוכלו לרכוש תוכנה זולה בהרבה מאשר תוכנה המגיעה ביחד עם Outlook.
  • אופן ההפעלה של מוצרי חבילת אופיס 2021: כל תוכנת Office מופעלת באמצעות רישיון דיגיטלי המונפק עבור הלקוח בסיום הרכישה. ביחד עם הרישיון הדיגיטלי שנשלח ללקוח במייל, הלקוח מקבל מדריך התקנה פשוט ונוח המסביר כיצד להפעיל את הרישיון הדיגיטלי, לבצע אקטיבציה באתר מיקרוסופט, ולהתקין את תוכנת ה-Office.
    ללקוחות EXON יש גישה למדריכי ההתקנה באופן חינמי ופשוט, ואף יכולת יצירת קשר באמצעות שירות הלקוחות ותמיכה טכנית בצ'אט באתר.
  • מקוריות, תמיכה וחוקיות הרישיונות: חברת EXON היא החנות הדיגיטלית הגדולה ביותר בישראל כיום, המשווקת מאות מוצרי Office, Windows, אנטי וירוסים ומשחקי מחשב ואקסבוקס.
    לקוחות EXON מקבלים את אפשרות הבחירה בידיים שלהם בעמוד הרכישה ברכישת עותקים מיבואן מקביל או מיבואן מורשה. פרטים נוספים על ההבדל בין יבואן מקביל ליבואן מורשה, ניתן לקבל בשירות הלקוחות בצ'אט באתר, או במוקד המכירות הטלפוני שלנו.
    כלל העותקים באתר (בין אם זה יבואן מקביל או יבואן מורשה) מקבלים תמיכה ואחריות מ-EXON.
    חוקיות המוצרים אינה מותלת בספק, כאשר כל רישיון דיגיטלי מגיע מספק רישמי של חברת מייקרוסופט.
    ובאופן כללי, אם עדיין לא שמעתם על מהפכת המוצרים הדיגיטליים שחברת EXON מייבאת לארץ, הגיע הזמן לקרוא עלינו כאן, לעזור לנו להמשיך לגדול ולשבור את המונופוליים הגדולים בישראל, ולהבטיח לכם - הלקוחות - חווית שירות נהדרת במחירים הזולים בישראל.

 

השוואהכתבות